Liaasen
Oslo, Norge
5,0 av 5 boblerAnmeldt 28. juli 2020via mobile enheter
kr 2 141
Forhåndsbetaling er ikke nødvendig
Ingen gebyrer, bare gode tilbud
  • eDreams
    • ZenHotels.com
    20.5 km fra Valldal Fjordhotell - by Classic Norway Hotels
    Se flere hoteller i Valldal
    Anmeldt 27. juli 2020

Tilsynelatende et relatrivt enkelt hotell / motell rett ved hovedveien i Valldal. Men det viser seg å være topp, nytt og med fine rom rett ut mot fjorden. Maten og servicen var ytterligere et knepp opp, og konkurrerte med noe av det bedre vi har opplevd i Norge.

Romtips: Be om rom i den delen som vender ut mot fjorden
    Takk, Terje D
    Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Kom til Valldal og overnattet på Valldal fjordhotell. Rommet, betjeningen, service, rengjøring var helt fantastisk. Frokost var nydelig og veldig godt organisert. Middag holdt høyt nivå. Ishavs røyen var fantastisk. Vi stortrivdes her og kommer gjerne igjen.

Takk for nå!😁
    Mvh Trine og Bjørn Mjåland

Takk, Bjorn337
    Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Flott hotell og svært god standard. Vi var for tidlig ute til innsjekking men personalet serverte kaffe, og hadde litt historie om stedet. Ala carte var bra og innholdsrik. Om morgenen ble vi servert frokost som var posjonert, men med betjent varmmat.

1  Takk, Olav59
    Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Utrolig fint hotell med nydelig utsikt. Hadde utsikten rett ut mot fjorden fra rommet vårt. Frokosten var nydelig med mye godt og velge mellom.
    Rommene er rene og pene, og sengene er gode. Hyggelig personale.

Takk, MaritaSN
    Anmeldt 16. juni 2020 via mobile enheter

Tilfeldigheter gjorde at vi valgte hotell akkurat denne natten, for vi har ligget i telt den siste uka. Gjett om vi er glade for at vi valgte akkurat dette hotellet! Super betjening, seriøs håndtering av avstand og andre tiltak pga covid 19. Middagen var noe av det beste jeg noen gang har smakt, og desserten toppet det hele. Vi rakk å nyte den lille stranda 10 minutters gange fra hotellet. Sengene, madrassen, dyna og putene er helt fantastiske!

Dato for oppholdet: juni 2020
    2  Takk, Hanne-Monica