Gratis avbestilling frem til 24.09.21
eDreamsUSD 176
CheapTicketsUSD 196
Anmeldt 27. juli 2020

Tilsynelatende et relatrivt enkelt hotell / motell rett ved hovedveien i Valldal. Men det viser seg å være topp, nytt og med fine rom rett ut mot fjorden. Maten og servicen var ytterligere et knepp opp, og konkurrerte med noe av det bedre vi har opplevd i Norge.

Romtips: Be om rom i den delen som vender ut mot fjorden
Takk, Terje D
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Kom til Valldal og overnattet på Valldal fjordhotell. Rommet, betjeningen, service, rengjøring var helt fantastisk. Frokost var nydelig og veldig godt organisert. Middag holdt høyt nivå. Ishavs røyen var fantastisk. Vi stortrivdes her og kommer gjerne igjen.

Takk for nå!
Mvh Trine og Bjørn Mjåland

Takk, Bjorn337
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Flott hotell og svært god standard. Vi var for tidlig ute til innsjekking men personalet serverte kaffe, og hadde litt historie om stedet. Ala carte var bra og innholdsrik. Om morgenen ble vi servert frokost som var posjonert, men med betjent varmmat.

1  Takk, Olav59
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Utrolig fint hotell med nydelig utsikt. Hadde utsikten rett ut mot fjorden fra rommet vårt. Frokosten var nydelig med mye godt og velge mellom.
Rommene er rene og pene, og sengene er gode. Hyggelig personale.

Takk, MaritaSN
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Bodde 2 netter, fikk et stort greit rom med egen terrasse og gode senger. Ordentlig trykk i dusjen og det var plenty med greie parkeringsplasser.
Personalet var veldig hyggelige.
Frokosten var veldig bra med tanke på coronatiltakene.
Litt kjedelig entrecote til middag i restaurangen, en av oss gikk feil mat, entrecote (som meg) i stedet for fisk som bestilt. De viste ingen vilje til å rette opp feilen... Også burde en også forvente at personalet på et norsk hotell snakker og forstår litt norsk, spesielt i restaurangen.

2  Takk, Gunnar_Kristiansand