Booking.comUSD 269
eDreamsUSD 269
CheapTicketsUSD 269
Orbitz.comUSD 269
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet ser beskjedent ut fra utsiden og vi ble derfor veldig positivt overrasket da vi entret.
Nyoppusset og delikat. Flotte rene rom i moderne stil. Pluss med en liten terrasse på utsiden av rommet.
God frokostbuffet i flotte lokaler med utsikt utover fjorden. Stor pluss for at hotellet ligger helt ned til sjøen med uterestaurant og et tilhørende parkanlegg. God plass til bil utenfor. Veldig hyggelig og serviceinnstilt personale som snakker norsk. Ladestasjon for elbil har de ved inngangen. Bra med matbutikk rett ved og kjøleskap på rommet.
Såpen i dusjen er av likt merke som den som er på det kongelige norske slott
Kommer gjerne tilbake.

Takk, Liaasen
Anmeldt 27. juli 2020

Tilsynelatende et relatrivt enkelt hotell / motell rett ved hovedveien i Valldal. Men det viser seg å være topp, nytt og med fine rom rett ut mot fjorden. Maten og servicen var ytterligere et knepp opp, og konkurrerte med noe av det bedre vi har opplevd i Norge.

Romtips: Be om rom i den delen som vender ut mot fjorden
Takk, Terje D
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Kom til Valldal og overnattet på Valldal fjordhotell. Rommet, betjeningen, service, rengjøring var helt fantastisk. Frokost var nydelig og veldig godt organisert. Middag holdt høyt nivå. Ishavs røyen var fantastisk. Vi stortrivdes her og kommer gjerne igjen.

Takk for nå!
Mvh Trine og Bjørn Mjåland

Takk, Bjorn337
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Flott hotell og svært god standard. Vi var for tidlig ute til innsjekking men personalet serverte kaffe, og hadde litt historie om stedet. Ala carte var bra og innholdsrik. Om morgenen ble vi servert frokost som var posjonert, men med betjent varmmat.

1  Takk, Olav59
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Utrolig fint hotell med nydelig utsikt. Hadde utsikten rett ut mot fjorden fra rommet vårt. Frokosten var nydelig med mye godt og velge mellom.
Rommene er rene og pene, og sengene er gode. Hyggelig personale.

Takk, MaritaSN