Expedia.comUSD 225
TripadvisorUSD 225
FindHotel
Anmeldt 12. juli 2021

Kjøpte meg ein halv liter øl,bestilte nr 2 drakk halve glasset,så kom dei og tok fra meg glasset,eg spurte kvifor,fikk ingen svar.Måtte gå derifra til kula,der var det ingen problemer,fikk kjøpt så mange øl eg vilde.
Dårleg hotell og elendig service,anbefales ikke.

Takk, GisleB27
Anmeldt 11. oktober 2020

Helt nydelig plass med service instillt personale som gjør alt for at gjestene skal ha det best mulig Rene og fine rom. Frokost og middagen var veldig bra! Anbefales på det sterkeste. Vi kommer gjerne tilbake! :)

Dato for oppholdet: oktober 2020
Takk, anikket2020
Anmeldt 16. august 2020

Et veldig flott hotel ved fjorden, omgitt av høye fjell. Dette var for oss en veldig positiv overeraskelse. Nydelig beliggehnet, hotel med veldig høy standard, flott innredet, veldig hyggelig betjening. Fine rom med direkte utgang til egen terasse :-) Koselig restaurant med god mat. Veldig god frokost. Kommer gjerne igjen :-)

Romtips: Fjord utsikt
Dato for oppholdet: august 2020
2  Takk, Anne Grethe L
Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

Svært positiv opplevelse. Hyggelig og serviceinnstilt personell. Meget fin beliggenhet og høy standard på rom og servering. Passer fint for de som har med hund, da rommene har egen markterrasse.
Stor pluss for at de håndterer Covid restriksjoner på en oversiktlig og seriøs måte.

Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, 103matiass
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet ser beskjedent ut fra utsiden og vi ble derfor veldig positivt overrasket da vi entret.
Nyoppusset og delikat. Flotte rene rom i moderne stil. Pluss med en liten terrasse på utsiden av rommet.
God frokostbuffet i flotte lokaler med utsikt utover fjorden. Stor pluss for at hotellet ligger helt ned til sjøen med uterestaurant og et tilhørende parkanlegg. God plass til bil utenfor. Veldig hyggelig og serviceinnstilt personale som snakker norsk. Ladestasjon for elbil har de ved inngangen. Bra med matbutikk rett ved og kjøleskap på rommet.
Såpen i dusjen er av likt merke som den som er på det kongelige norske slott
Kommer gjerne tilbake.

Takk, Liaasen