Expedia.comUSD 203
eDreamsUSD 204
Orbitz.comUSD 203
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Vi har i år igjen hatt et deilig opphold på Valldal Fjordhotell. Fine, rene rom med gode senger. Stille og rolige omgivelser ved sjøkanten. Nydelig frokostbuffet og som tidligere veldig hyggelig vertskap. Etter en flott fottur i fjellet til toppen av Slogen, så kom vi litt seint tilbake til hotellet. Der hadde vi bestilt middag som vi måtte endre tidspunkt på da vi bommet på ei ferge fra Stranda. Kjøkkenet hadde imidlertid nydelig fjellørret klar til oss da vi gikk til bords kl. 21.30. Siden vi hadde vår bryllupsdag samme dag, 16/7, så satte vi stor pris på den servicen!

Vi kommer garantert tilbake ved en senere anledning.

Takk, tam662019
Anmeldt 12. juli 2021

Kjøpte meg ein halv liter øl,bestilte nr 2 drakk halve glasset,så kom dei og tok fra meg glasset,eg spurte kvifor,fikk ingen svar.Måtte gå derifra til kula,der var det ingen problemer,fikk kjøpt så mange øl eg vilde.
Dårleg hotell og elendig service,anbefales ikke.

Takk, GisleB27
Anmeldt 11. oktober 2020

Helt nydelig plass med service instillt personale som gjør alt for at gjestene skal ha det best mulig Rene og fine rom. Frokost og middagen var veldig bra! Anbefales på det sterkeste. Vi kommer gjerne tilbake! :)

Dato for oppholdet: oktober 2020
Takk, anikket2020
Anmeldt 16. august 2020

Et veldig flott hotel ved fjorden, omgitt av høye fjell. Dette var for oss en veldig positiv overeraskelse. Nydelig beliggehnet, hotel med veldig høy standard, flott innredet, veldig hyggelig betjening. Fine rom med direkte utgang til egen terasse :-) Koselig restaurant med god mat. Veldig god frokost. Kommer gjerne igjen :-)

Romtips: Fjord utsikt
Dato for oppholdet: august 2020
2  Takk, Anne Grethe L
Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

Svært positiv opplevelse. Hyggelig og serviceinnstilt personell. Meget fin beliggenhet og høy standard på rom og servering. Passer fint for de som har med hund, da rommene har egen markterrasse.
Stor pluss for at de håndterer Covid restriksjoner på en oversiktlig og seriøs måte.

Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, 103matiass