eDreams
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Helt utrolig flott sted hvor man nesten umiddelbart senker skuldrene og finner roen i naturen og i gode smil som møter en! Den unike hagen og det fantastiske badehuset gav følelsen av luksus på et dypere plan, da besøkende delte respektfullt på godene. Sengene i teltet var deilige og teltet var svalt og luftig på kveldene! Deilige produkter å få kjøpt og verdens aller beste Cecilia (ekstern tjeneste) og Merete som tok seg god tid til deg!

Takk, TinaR2184
Anmeldt 7. juli 2021

Flott vertskap, god stemning, deilig badstue og yoga, og veldig komfortable senger! Stort og fint kjøkken, og reine bad. Vi hadde ein kjempefin helg her, og koste oss store som små. Anbefaler å ta turen hit☺️

Takk, Mariedaniel96
Anmeldt 24. juni 2021 via mobile enheter

Teltene var behagelige og romslige., med gode senger! Yogasalen og hagen var helt unik. Badehuset var veldig behagelig å være i. Rent.

Merete var hjelpsom, og vi fikk privat yogatime og tilgang til saunaen etter ønske.

Anbefales om du ønsker noe litt utenom det vanlige. Vi var veldig avslappet etter en natt her.

Romtips: Anbefaler privat yogatime.
Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, SirenAxelsen
Anmeldt 5. november 2020

Fantastisk plass. Bare atmosfæren og det sildrendes vatnet i den japanske hagen med de vakre plantene gav en ro.
Gode senger, reint og fint.
Deilig frokost
Dette er Vestlandet på sitt beste.
Ønsker du sol. Velg Italia

Dato for oppholdet: oktober 2020
Takk, PerlyE
Anmeldt 18. august 2020 via mobile enheter

Merete var veldig hjelpsom og hyggelig og felles områdene var rene og fine.
Sengene i teltet var gode, men det hjelper ikke når det ikke er noen varmeovner der og alt var fuktig og vått.
De gamle drivhusene kunne sikkert vært fine, men det føltes bare slitt og rotete, - vi fikk ingen spa og retreat følelse på dette stedet, dessverre.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, hurrameirundt