Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

For et fantastisk sted! Verten er varm og hyggelig, fellesarealene er upretensiøse, stilige og med mange kroker og hjørner som innbyr til å slå seg ned for prat,måltider og hygge. Baderomsfasilitetene og saunaen er rene og innbydene. Teltene er supertrivelige med gode senger, pledd og alt du trenger. Nydelig omsorg i kurven med ullsokker til utlån og varmeflasker til sengen for kjølige netter. Zenhagen er en fredsommelig drøm der det er godt å være. Verten holdt en herlig morgenyogaklasse i drivhuset, og bød på kaffe,juice og himmelske surdeigskanelboller til frokost. Jeg følte meg veldig velkommen, alt i alt en nydelig opplevelse som apellerte ti alle sanser og frister til gjentakelse. Her er man svært velkommen og får rikelig for pengene. Anbefales sterkt!

Romtips: Stedet har alt, kjøp inn det du trenger til måltidene, og nyt!
Dato for oppholdet: august 2021
Takk, ain0i
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Helt utrolig flott sted hvor man nesten umiddelbart senker skuldrene og finner roen i naturen og i gode smil som møter en! Den unike hagen og det fantastiske badehuset gav følelsen av luksus på et dypere plan, da besøkende delte respektfullt på godene. Sengene i teltet var deilige og teltet var svalt og luftig på kveldene! Deilige produkter å få kjøpt og verdens aller beste Cecilia (ekstern tjeneste) og Merete som tok seg god tid til deg!

Takk, TinaR2184
Anmeldt 7. juli 2021

Flott vertskap, god stemning, deilig badstue og yoga, og veldig komfortable senger! Stort og fint kjøkken, og reine bad. Vi hadde ein kjempefin helg her, og koste oss store som små. Anbefaler å ta turen hit☺️

Takk, Mariedaniel96
Anmeldt 24. juni 2021 via mobile enheter

Teltene var behagelige og romslige., med gode senger! Yogasalen og hagen var helt unik. Badehuset var veldig behagelig å være i. Rent.

Merete var hjelpsom, og vi fikk privat yogatime og tilgang til saunaen etter ønske.

Anbefales om du ønsker noe litt utenom det vanlige. Vi var veldig avslappet etter en natt her.

Romtips: Anbefaler privat yogatime.
Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, SirenAxelsen
Anmeldt 5. november 2020

Fantastisk plass. Bare atmosfæren og det sildrendes vatnet i den japanske hagen med de vakre plantene gav en ro.
Gode senger, reint og fint.
Deilig frokost
Dette er Vestlandet på sitt beste.
Ønsker du sol. Velg Italia

Dato for oppholdet: oktober 2020