“Anbefales!!”
Anmeldelse av Khaya Barista Bar

Khaya Barista Bar
Vurdert som nr. 2 av 8 Restauranter i Valldal
Beskrivelse: En unik, urban opplevelse i fantastiske omgivelser i den vakre, lille bygda Valldal. Her kan du nyte lunsj, middag, kaker, øl og vin. Og selvfølgelig kaffe. All mat er hjemmelaget og lokale råvarer blir brukt der det er mulig. Vi har et utvalg av lokalprodusert øl og sider. Vi har også et bredt utvalg av vin, håndplukket av vår egen sommelier. Ikke minst kan vi by på en av norges beste kaffekopper, da baristaen vår er dobbelt regionmester (-19 og -20), og med 5. plass i NM (-20) Velkommen! <3
Anmeldt 20. juli 2020

God mat, kake og kaffe. Koselig atmosfære. Eneste som kunne trekket ned er kanskje at det var litt kø, men etter vi hadde spist forstod vi godt hvorfor det var kø. Anbefales på det sterkeste.

2  Takk, olalave

Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Sjarmerende sted med god mat og kaffe. Testet flere retter på menyen, alt var godt. Litt kø, men det tyder på god mat

2  Takk, IreneH1378
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Endelig mulig å få tak i god kaffe, laget av kvalitetsbønner, også i Valldal! Superkoselig sted på kaia, som også serverer utmerket mat, ihht. jungeltelegrafen.

1  Takk, 941tinao
Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Anbefalt av fjordhotellet og innfridde. Åpner ikke før kl 12 og litt forsinket, men vel verdt å vente på. Dyktig barista, nydelig cappuccino :-)

1  Takk, Gudbrand T
Anmeldt 1 uke siden

Reisende som så på Khaya Barista Bar, så også på

Valldal, Norddal

Har du vært i Khaya Barista Bar? Del dine erfaringer!