“TT”
Anmeldelse av Khaya Barista Bar

Khaya Barista Bar
Vurdert som nr. 2 av 8 Restauranter i Valldal
Beskrivelse: En unik, urban opplevelse i fantastiske omgivelser i den vakre, lille bygda Valldal. Her kan du nyte lunsj, middag, kaker, øl og vin. Og selvfølgelig kaffe. All mat er hjemmelaget og lokale råvarer blir brukt der det er mulig. Vi har et utvalg av lokalprodusert øl og sider. Vi har også et bredt utvalg av vin, håndplukket av vår egen sommelier. Ikke minst kan vi by på en av norges beste kaffekopper, da baristaen vår er dobbelt regionmester (-19 og -20), og med 5. plass i NM (-20) Velkommen! <3
Anmeldt 13. juli 2021

Besøkte kafe’en for sen lunsj mandag. Sandwich var ganske ordinær, men ikke med grovt brød som oppgitt på meny. Zulugryte med bønner, løk, ubestemmelige kjøttbiter (?)og noen få gulerøtter i en smakløs og uspennende saus servert med couscous. Liten porsjon til høg pris, kr. 215,- (menypris på hjemmeside oppgitt til 135,-.) her var sandwich oppgitt til kr. 89,- , men kostet 135,- Til maten bestilte vi vatn, som var lunkent. Kaffen var utmerket, men det skulle da også bare mangle til en pris på kr. 53,- PR. Kopp!

3  Takk, TerjeT685

Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Verdens beste iskaffe. God mat og kaffe. Hyggelige folk og fint å sitte ute. Fin utsikt. Verdt å ta sjansen. Kom igjen folkens!

1  Takk, Lillian F
Anmeldt 4. juli 2021

Vi spaserte fra hotellet og droppet innom for mulig å spise. Menyen var begrenset, så vi tok bare en kopp Kaffe. Og kaffen den var god. Et sted man bør stoppe på, i det minste for en kaffe.

Takk, Geir H
Anmeldt 5. juni 2021

Skikkelig spennende og deilig mat, god stemning og koselig uteplass. Anbefales virkelig og kommer gjerne tilbake!

Takk, SiljeMuri
Anmeldt 5. september 2020

Å spise her var bare en helt fantastisk opplevelse, da stedet har alt du ønsker ut av et slikt besøk. Jeg booket på forhånd da jeg skulle komme med en venninde som gikk med krykker og var nyoperert, samt min baby i barnevogn. Da vi kom, hadde eigeren ordnet til i ene salen for oss alene med babystol og en ekstra krakk som min venninde kunne hvile foten på. Under hele middagen vart vi vartet opp og følte oss så ivaretatt. Beliggenheten er nydelig da det ligger ved sjøen, og inne likeså, med eigerens egne maleri på veggen. Vi spiste en nydelig afrikansk langtidskokt gryte med Oksekjøtt med nydelig saftig maisbrød til, deretter gulrotkake med hjemmelaget is til og en kopp kaffe. Dette er en av de beste restaurant opplevelsene jeg har hatt, og jeg vil anbefale dette stedet på det varmeste!

Dato for besøk: september 2020
Takk, lauramG9361PG

Reisende som så på Khaya Barista Bar, så også på

Valldal, Norddal

Har du vært i Khaya Barista Bar? Del dine erfaringer!