Anmeldt 25. mai 2020

Et fantastisk sted i Valldalen. Hit reiser du for å bo midt i naturen. Et rolig sted som som innbyr til å bare sitte å nyte fjellene og elven. Maten i restauranten var meget bra. Upåklagelig service et veldig hyggelig personale. Anbefales,

Dato for oppholdet: mai 2020
2  Takk, Gigantab2011
Anmeldt 29. oktober 2019 via mobile enheter

Desidert det mest unike hotellet vi har vært på. En helt unik service der man føler seg virkelig velkommen og som hjemme. Utrolig avslappende atomsfære midt i naturen og veldig god mat. Anbefales på det sterkeste

Dato for oppholdet: oktober 2019
1  Takk, Kjartan_Reve
Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Et besøk til Juvet anbefales på det varmeste. Et utrolig unikt og vakkert sted. Hyggelig konsept og nydelig mat. Med vakre høstfarger var det rett og slett en fantastisk opplevelse å tilbringe en helg her.

Dato for oppholdet: oktober 2018
2  Takk, Sidbra
Anmeldt 21. september 2018 via mobile enheter

Annerledes og spennende konsept hvor en bor i naturen og får servert god lokal mat, lott små porsjoner til middag for voksne sultne karer men meget godt Betjeningen var meget hyggelig og en får en litt hjemmekoselig atmosfære.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, olejacobt2015
Anmeldt 19. august 2018 via mobile enheter

Bodde her i midtuke august. Stedet er uten sidestykke!

Middagene vi spiste var topp. Råvarer fra elven og jordet like utenfor og med topp smak.

Det eneste er at det føles som det mangler den bitte lille x-faktoren. Det var ikke tent lys eller i peisen i "relaxavdelingen" og det fremsto som litt hustrig og kald atmosfære. De ansatte gjorde en god jobb, men det ble ikke så personlig som man kanskje forventer på et sted som dette.

Veldig fornøyde med oppholdet, men ha en person ekstra på jobb som kanskje kan gjøre de små tingene og gi det lille ekstra løftet.

Dato for oppholdet: august 2018
6  Takk, Morten N