Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Helt unikt, både rom og omgivelser. Nydelig mat og vin i en flott restaurant. God service og lett å få informasjon fra de som jobber der. Frokosten var veldig god, hvis jeg skulle ønsket meg noe var det at den kunne strukket seg til 1030, men det er kun en ubetydelig detalj i den store sammenhengen.

Takk, astrido990
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Vi feiret vår datters bryllup på dette vakre stedet. Suksess! Vi var heldige med sol og varmt vær. Overnattet to netter. Det heter hotell her men egentlig så er det mange hytter (hytter plassert naturlig i vill og vakker natur) med et hovedhus (gammel innredet låve) I sistnevnte ble måltid og forfriskninger servert. Flotteste på hele plassen var Spa avdelingen nedenom helt nede ved elven. Åpent for alle. Flottere utsikt fra en badstue tror jeg vi skal lete langt etter. Boblebad ute på en platt med samme flotte utsikt. Her får en virkelig ro og nytelse. For sette er virkelig en plass hvor du får nettopp ro! Ingen TV eller Internett på hyttene. Her er det naturen som skal være i hovedsetet! Romantisk plass å feire bryllup. Vielsen hadde de helt nede ved elvekanten. Festen oppe i eget hus ( konferansebygg ) Topp mat og topp service! Vi storkoste oss! Eneste som trekker litt ned er prisen. Det er dyrt her men jeg forstår godt at gjester likevel velger å betale. Det er verdt det.
Når vi var der så var det tropenatt og det ble ganske varmt inne i hyttene. Men hvor ofte er det et problem her? Neppe ofte. Ta med myggspray da det er en del mygg her men det ødelegger ikke opplevelsen med å overnatte her! Godt tips ellers; Langt til kiosk eller annen butikk. Ta med deg det du ev trenger.

3  Takk, benttte
Anmeldt 25. mai 2020

Et fantastisk sted i Valldalen. Hit reiser du for å bo midt i naturen. Et rolig sted som som innbyr til å bare sitte å nyte fjellene og elven. Maten i restauranten var meget bra. Upåklagelig service et veldig hyggelig personale. Anbefales,

Dato for oppholdet: mai 2020
1  Takk, Gigantab2011
Anmeldt 29. oktober 2019 via mobile enheter

Desidert det mest unike hotellet vi har vært på. En helt unik service der man føler seg virkelig velkommen og som hjemme. Utrolig avslappende atomsfære midt i naturen og veldig god mat. Anbefales på det sterkeste

Dato for oppholdet: oktober 2019
1  Takk, Kjartan_Reve
Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Et besøk til Juvet anbefales på det varmeste. Et utrolig unikt og vakkert sted. Hyggelig konsept og nydelig mat. Med vakre høstfarger var det rett og slett en fantastisk opplevelse å tilbringe en helg her.

Dato for oppholdet: oktober 2018
2  Takk, Sidbra