Anmeldt 1. september 2021 via mobile enheter

For en ro og for et sted! Sov nesten hele oppholdet i en fantastisk landskaps hytte nr. 6 Fossefall og skogsstemning og nydelig smakfulle retter servert på låven fra lokale leverandører og «grønnsaksnerder» . Hyggelig vertskap og rene delikate hytter.

Dato for oppholdet: september 2021
1  Takk, PST861
Anmeldt 28. august 2021 via mobile enheter

Juvet er kortreist opplevelse for oss. Fantastisk beliggenhet mellom majestetiske fjell og ved vakker elv. Full score på konsept, atmosfære, mat og personale. Vi fikk eget rom/aneks under middagen og frokosten med utsikt over elva og landskapet. Maten var kortreist og meget god, både på smak, anretning og historie.
Rommene hadde fantastisk utsikt

Anbefales på det sterkeste

Romtips: God parkerings muligheter og fantastiske fjel å gå i
Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Connector67388190840
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Uten tvil et av de mest spektakulære hotelloppholdene jeg har hatt. Landskapsrommene er romslige og har en fantastisk arkitektur og utsikt. Maten var nydelig og det er tydelig at kokkene er lidenskapelig opptatt av faget og bruk av lokale rådvarer. Alle som arbeidet på hotellet var veldig hyggelige og virket å være genuint opptatt av at vi skulle få en flott opplevelse.

1  Takk, monicak278
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Helt unikt, både rom og omgivelser. Nydelig mat og vin i en flott restaurant. God service og lett å få informasjon fra de som jobber der. Frokosten var veldig god, hvis jeg skulle ønsket meg noe var det at den kunne strukket seg til 1030, men det er kun en ubetydelig detalj i den store sammenhengen.

2  Takk, astrido990
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Vi feiret vår datters bryllup på dette vakre stedet. Suksess! Vi var heldige med sol og varmt vær. Overnattet to netter. Det heter hotell her men egentlig så er det mange hytter (hytter plassert naturlig i vill og vakker natur) med et hovedhus (gammel innredet låve) I sistnevnte ble måltid og forfriskninger servert. Flotteste på hele plassen var Spa avdelingen nedenom helt nede ved elven. Åpent for alle. Flottere utsikt fra en badstue tror jeg vi skal lete langt etter. Boblebad ute på en platt med samme flotte utsikt. Her får en virkelig ro og nytelse. For sette er virkelig en plass hvor du får nettopp ro! Ingen TV eller Internett på hyttene. Her er det naturen som skal være i hovedsetet! Romantisk plass å feire bryllup. Vielsen hadde de helt nede ved elvekanten. Festen oppe i eget hus ( konferansebygg ) Topp mat og topp service! Vi storkoste oss! Eneste som trekker litt ned er prisen. Det er dyrt her men jeg forstår godt at gjester likevel velger å betale. Det er verdt det.
Når vi var der så var det tropenatt og det ble ganske varmt inne i hyttene. Men hvor ofte er det et problem her? Neppe ofte. Ta med myggspray da det er en del mygg her men det ødelegger ikke opplevelsen med å overnatte her! Godt tips ellers; Langt til kiosk eller annen butikk. Ta med deg det du ev trenger.

3  Takk, benttte