Anmeldt 4. juli 2022

Var på juvet fra 1 til 3 Juli med barn og barnebarn.Vi hadde en helt utrolig helg.Nydelig plass kan anbefalles. flotte uteområder.Landsk rommene var stilige.Betjening av veldig imøtekommene var bare å spørre viss det var noe.Spiste bare frokost den var veldig god. Ønsket at vi kunne vært lenger.

Dato for oppholdet: juli 2022
Takk, geirrunel2020
Anmeldt 11. april 2022

Vi bestilte en natt for to på ett av landskapsrommene og beligenhet av hotellet/rommene var helt utrolig og ubeskrivelig vakkert! Det var mye mer snø enn forventet og vi ble anbefalt om å ikke kjøre ned til hotellet med egen bil og ble kjørt ned til hotellet og kjørt opp igjen ved avtalt tidspunkt dagen etter. Ett godt førsteinntrykk. Vi kom tidligere enn innsjekk og uten noen forhåpning om at vi skulle få rommet vårt en time tidligere, men ble møtt av noen i resepsjonen som ga oss en veldig kjapp omvisning av fjøset og veien til rommet. Rommet var over all forventning med tanke på beligenhet, utsikt og arkitektur. Likevel så følte vi litt at ting var litt uoversiktlig under oppholdet, og mangel på oppfølging underveis i vårt korte opphold. Med den prisen man betaler for en natt og en middag så har man helt klart visse forventninger til det lille ekstra ved en slik opplevelse, og den føler vi ikke ble møtt. Hyggelig personale, men vi følte nesten at vi ikke var en prioritet da de fremstod som veldig travle og opptatt med sitt. Det er jo fult forståelig, men igjen så forventer man det lille ekstra med tanke på pris og kundebehandling under hele oppholdet. Vi opplevde også at spaet hadde en stram kloakklukt når vi var der som gjorde det ekstremt vanskelig å være der. Ingen oversikt på spaet. Der gikk det nakne gjester fra rom til rom som var litt ubehagelig og uventet.

Ett fantastisk sted, storslått natur og omgivelser, men mangler det lille ekstra i forhold til hva du betaler pr natt.

Dato for oppholdet: april 2022
Takk, 336theat
Anmeldt 21. september 2021

Vi var på Juvet for andre året på rad, og planlegger å gjøre det til en fast tradisjon. Det er så deilig på Juvet. Man sover og er våken med lyset, man bader i iskaldt juv og kokvarm stamp, man går i deilige fjellandskap, drikker bobler på dagen og spiser deilig treretters på kvelden!
Jeg elsker at det er så jordnært og familiert, samtidig som det er så flott!
Skulle jeg komme med noen konstruktiv tilbakemelding vil det være at det hadde vært fint om det ble bygget/gravd en kaldkulp nedenfor badehuset, slik at man enklere kan dyppe seg! Og så må man passe på for gjentagende gjester at menyen endrer seg ;)
But we love it!
<3 Sees neste år!

Dato for oppholdet: september 2021
Takk, ronsto
Anmeldt 1. september 2021 via mobile enheter

For en ro og for et sted! Sov nesten hele oppholdet i en fantastisk landskaps hytte nr. 6 Fossefall og skogsstemning og nydelig smakfulle retter servert på låven fra lokale leverandører og «grønnsaksnerder» . Hyggelig vertskap og rene delikate hytter.

Dato for oppholdet: september 2021
1  Takk, PST861
Anmeldt 28. august 2021 via mobile enheter

Juvet er kortreist opplevelse for oss. Fantastisk beliggenhet mellom majestetiske fjell og ved vakker elv. Full score på konsept, atmosfære, mat og personale. Vi fikk eget rom/aneks under middagen og frokosten med utsikt over elva og landskapet. Maten var kortreist og meget god, både på smak, anretning og historie.
Rommene hadde fantastisk utsikt

Anbefales på det sterkeste

Romtips: God parkerings muligheter og fantastiske fjel å gå i
Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Connector67388190840