Valldal rafting

Artig og litt spennende tur med et bra og gjennomarbeidet opplegg og entusiastiske guider - passe... les mer

Anmeldt 1 uke siden
Runesig
Oslo, Norge
Valldal Rafting

Fantastisk opplevelse, gjennom vakker natur. Gøy, spennende, våt, kald, sammen med kjekke raftere... les mer

Anmeldt 3 uker siden
gros658
Valldal, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Valldal
Anmeldt 12. september 2018

Fantastisk, spennende, utfordrende, gøy, mestringsfølelse er ord på hvordan vi opplevde juving på lørdag. Vi hadde en magisk dag, tusen takk for trygg og god guiding.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, Hege B
Anmeldt 20. august 2018 via mobile enheter

Vi meldte oss på 16-timers nybegynnerskurs etter å få bekreftet at en ikke trengte forkunnskaper. Nydelig på fjorden og teknikken læres fort av dyktig instruktør. Ble alikevel overasket over aktivitetsnivå og syntes dagene ble vel tøffe. Kan være greit og være i litt mer en normal god form.

Takk, anncharl0ttm
Anmeldt 8. august 2018 via mobile enheter

Vi reiste en familie tur for å prøve juving, det var en kjempeopplevelse som virkelig er å anbefale. Flott natur, kjempe flinke guider som fulgte oss hele ruta på en god å trygg måte:)

Takk, 689christing
Anmeldt 7. august 2018

Juving i fantastiske omgivelser med herlig blanding av utfordringer og naturopplevelser. Det er gir et rush samtidig som guidene gjør en kjempe jobb på en profesjonell og hyggelig måte som skaper tillit og trygghet. Dette bør du være med på.

Takk, Christopher A
Anmeldt 3. august 2018 via mobile enheter

Dette er en aktivitet som jeg anbefaler til alle! Helt fantastisk moro og utfordrende! Adrenalinkick og grenseutfordringer hele veien.
Reis til Valldal og book hos Valldal Naturopplevingar, de har fantastisk dyktige guider og topp utstyr!!!!

Takk, 890erika