Kajakkurs

Vi tok grunnkurs hav 10-11 august. Kurset var svært lærerikt, og naturen rundt er nydelig😊 Olea... les mer

Anmeldt 14. august 2019
MariS2913
Juving

En kjekk dag med fantastisk natur, spennende aktiviteter i og over elva. Utfordrende, men med bra... les mer

Anmeldt 13. august 2019
484trygvek

Anmeldt 2. august 2019 via mobile enheter

Veldig kjekk tur, vakker natur og flinke guider. Anbefales. En fin aktivitet når en er på tur med ungdommer.

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, maritelinl
Anmeldt 23. juli 2019

Vi har hatt en kjempeartig dag i spektakulær natur i juvet. Klatring, høye hopp, zip-line og svømming ned stryk. Artig for både far, mor & tenåringen. Vi kommer gjerne igjen. Anbefales!! :-D

Takk, Ane F
Anmeldt 21. juli 2019 via mobile enheter

Utruleg kjekt og lærerikt kurs i regi av Valldal Naturopplevingar anført av den dyktige guiden Olea! :)

Takk, 298terjet
Anmeldt 9. juli 2019 via mobile enheter

Artig og litt spennende tur med et bra og gjennomarbeidet opplegg og entusiastiske guider - passe vanskelig for en nybegynner

Takk, Runesig
ValldalNatur, Manager på Valldal Naturopplevingar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. juli 2019

Takk for ei kjekk tilbakemelding :-)

Anmeldt 22. juni 2019 via mobile enheter

Fantastisk opplevelse, gjennom vakker natur. Gøy, spennende, våt, kald, sammen med kjekke raftere. Profesjonelle og hyggelige guider. Vi gler oss til neste gang. Mvh Gro.

Dato for opplevelse: juni 2019
1  Takk, gros658