Juving

Kjente adrenalinet pumpe på denne turen. Veldig artig, pushe seg ut av komfortsonen. Flinke og... les mer

Anmeldt 8. september 2020
monaelinh
Rafting

Raftimg med familie!! Kjempekjekke instruktører som ga en fantastisk opplevelse!! Anbefalest, skal... les mer

Anmeldt 6. august 2020
malins0fieb

Anmeldt 10. august 2019 via mobile enheter

En fantastisk opplevelse som inneholdt mer enn jeg hadde forventet!! Bra guide på alle måter (), dette var bra! Anbefales på det sterkeste!

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, 728heidi_
ValldalNatur, Manager på Valldal Naturopplevingar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. mai 2020

Takk for ei hyggeleg tilbakemelding Heidi! Vi sett stor pris på den. Velkomen tilbake :-)

Anmeldt 2. august 2019 via mobile enheter

Veldig kjekk tur, vakker natur og flinke guider. Anbefales. En fin aktivitet når en er på tur med ungdommer.

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, maritelinl

Takk for ei hyggeleg tilbakemelding! - Erlend :-)

Anmeldt 23. juli 2019

Vi har hatt en kjempeartig dag i spektakulær natur i juvet. Klatring, høye hopp, zip-line og svømming ned stryk. Artig for både far, mor & tenåringen. Vi kommer gjerne igjen. Anbefales!! :-D

Takk, Ane F

Takk Ane for ei veldig kjekk tilbakemelding! Håpar å sjå deg igjen i Valldal :-) - Erlend

Anmeldt 21. juli 2019 via mobile enheter

Utruleg kjekt og lærerikt kurs i regi av Valldal Naturopplevingar anført av den dyktige guiden Olea! :)

Takk, tteige

Takk for ei veldig hyggeleg tilbakemelding :-) - Erlend

Anmeldt 9. juli 2019 via mobile enheter

Artig og litt spennende tur med et bra og gjennomarbeidet opplegg og entusiastiske guider - passe vanskelig for en nybegynner

Takk, Runesig
ValldalNatur, Manager på Valldal Naturopplevingar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. juli 2019

Takk for ei kjekk tilbakemelding :-)