Juving

Canyoning/juving

Anmeldt 10. august 2019
728heidi_

Anmeldt 13. august 2019 via mobile enheter

En kjekk dag med fantastisk natur, spennende aktiviteter i og over elva. Utfordrende, men med bra vekt på sikkerhet. Flinke guider. Anbefales!

Takk, 484trygvek
Anmeldt 10. august 2019 via mobile enheter

En fantastisk opplevelse som inneholdt mer enn jeg hadde forventet!! Bra guide på alle måter (), dette var bra! Anbefales på det sterkeste!

Takk, 728heidi_
Anmeldt 2. august 2019 via mobile enheter

Veldig kjekk tur, vakker natur og flinke guider. Anbefales. En fin aktivitet når en er på tur med ungdommer.

Takk, maritelinl
Anmeldt 23. juli 2019

Vi har hatt en kjempeartig dag i spektakulær natur i juvet. Klatring, høye hopp, zip-line og svømming ned stryk. Artig for både far, mor & tenåringen. Vi kommer gjerne igjen. Anbefales!! :-D

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, Ane F
Anmeldt 21. juli 2019 via mobile enheter

Utruleg kjekt og lærerikt kurs i regi av Valldal Naturopplevingar anført av den dyktige guiden Olea! :)

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, 298terjet