Juving

Kjente adrenalinet pumpe på denne turen. Veldig artig, pushe seg ut av komfortsonen. Flinke og... les mer

Anmeldt 8. september 2020
monaelinh
Rafting

Raftimg med familie!! Kjempekjekke instruktører som ga en fantastisk opplevelse!! Anbefalest, skal... les mer

Anmeldt 6. august 2020
malins0fieb

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Valldal
Anmeldt 7. juli 2020

Vi er superfornøyde med vår elvevandring. Utrolig fin natur og meget proffe og hyggelige guider. Stort skryt til Tor Håvard og Henrik. Takket vare dere hadde vi det veldig gøy, og vi følte oss trygge hele veien. Våre varmeste anbefalinger og vi kommer garantert tilbake. Tusen takk!

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, Kajsas_AS
Anmeldt 24. mai 2020

Vi hadde en kjempe fin kajakk tur i fjorden, bra opplegg med lunsjpause! Super trivelig guide som fortalte historier om området. Anbefales

Dato for opplevelse: mai 2020
Takk, LeneB339
Anmeldt 24. mai 2020 via mobile enheter

Vi hadde en fantastisk dag med kajakkpadling over fjorden og tur opp til idylliske Vikasætra med storslagen utsikt over Valldal og Tafjord. Matpakke var inkludert med lokal mat og varm bringerbærtoddy. Hyggelig guide som fortalte historier om stedene vi passerte. Fikk låne alt utstyr der men greit med tørre turklær i sekken til etter padleturen. Tusen takk for oss!

Dato for opplevelse: mai 2020
Takk, 182annebritth
Anmeldt 14. august 2019

Vi tok grunnkurs hav 10-11 august. Kurset var svært lærerikt, og naturen rundt er nydelig Olea var vår guide begge dager. Ei utrulig hyggelig jente, og profesjonell guide som gjorde at vi følte oss trygge heile veien! Har tidligere vert på rafting med Valldal naturopplevingar som også var en fantastisk opplevelse! Anbefales på det sterkeste!

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, MariS2913
ValldalNatur, Manager på Uteguiden Valldal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. mai 2020

Hei Mari! Takk for ei hyggeleg tilbakemelding, vi sett stor pris på den :-)
Håpar å sjå dokke igjen i Valldal.
- Erlend

Anmeldt 13. august 2019 via mobile enheter

En kjekk dag med fantastisk natur, spennende aktiviteter i og over elva. Utfordrende, men med bra vekt på sikkerhet. Flinke guider. Anbefales!

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, 484trygvek

Takk for ei hyggeleg tilbakemelding! Vi sett stor pris på den :-)
Velkomen tilbake!