Juving

Kjente adrenalinet pumpe på denne turen. Veldig artig, pushe seg ut av komfortsonen. Flinke og... les mer

Anmeldt 8. september 2020
monaelinh
Rafting

Raftimg med familie!! Kjempekjekke instruktører som ga en fantastisk opplevelse!! Anbefalest, skal... les mer

Anmeldt 6. august 2020
malins0fieb

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Valldal
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Veldig bra introkurs til kajakk. Trygg og dyktig instruktør som hadde flott struktur på opplegget . Han lærte oss veldig mye og vi føler oss klare for videre kajakkopplevelser og kurs.

Dato for opplevelse: juli 2020
1  Takk, R4591NSellenl
Anmeldt 13. juli 2020

Raftingen bestod av strålende sol og sterk foss som var med å skape en fantastisk opplevelse fylt med adrenalin og spenning.

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, ingridhov2000
Anmeldt 7. juli 2020

Vi er superfornøyde med vår elvevandring. Utrolig fin natur og meget proffe og hyggelige guider. Stort skryt til Tor Håvard og Henrik. Takket vare dere hadde vi det veldig gøy, og vi følte oss trygge hele veien. Våre varmeste anbefalinger og vi kommer garantert tilbake. Tusen takk!

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, Kajsas_AS
Anmeldt 24. mai 2020

Vi hadde en kjempe fin kajakk tur i fjorden, bra opplegg med lunsjpause! Super trivelig guide som fortalte historier om området. Anbefales

Dato for opplevelse: mai 2020
Takk, LeneB339
Anmeldt 24. mai 2020 via mobile enheter

Vi hadde en fantastisk dag med kajakkpadling over fjorden og tur opp til idylliske Vikasætra med storslagen utsikt over Valldal og Tafjord. Matpakke var inkludert med lokal mat og varm bringerbærtoddy. Hyggelig guide som fortalte historier om stedene vi passerte. Fikk låne alt utstyr der men greit med tørre turklær i sekken til etter padleturen. Tusen takk for oss!

Dato for opplevelse: mai 2020
Takk, 182annebritth