Utrolig fin opplevelse

Utrolig fin opplevelse! Anbefales på det varmeste! Vel verdt pengene. Veldig hyggelig guide og gode... les mer

Anmeldt 3 dager siden
Kristoffer E
Oslo, Norge
Juving

Kjente adrenalinet pumpe på denne turen. Veldig artig, pushe seg ut av komfortsonen. Flinke og... les mer

Anmeldt 8. september 2020
monaelinh

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Valldal
Anmeldt 27. juli 2020

Veldig fin tur med Kajakk, brukte litt mindre tid enn forventet. God guide og litt lokale historier innimellom.

Takk, Aki W
Anmeldt 20. juli 2020

Veldig hyggelige guider, man merket at de visste hva de drev med. Alt tatt i betraktning en positiv opplevelse.

Takk, olalave
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Veldig bra introkurs til kajakk. Trygg og dyktig instruktør som hadde flott struktur på opplegget . Han lærte oss veldig mye og vi føler oss klare for videre kajakkopplevelser og kurs.

1  Takk, R4591NSellenl
Anmeldt 13. juli 2020

Raftingen bestod av strålende sol og sterk foss som var med å skape en fantastisk opplevelse fylt med adrenalin og spenning.

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, ingridhov2000
Anmeldt 7. juli 2020

Vi er superfornøyde med vår elvevandring. Utrolig fin natur og meget proffe og hyggelige guider. Stort skryt til Tor Håvard og Henrik. Takket vare dere hadde vi det veldig gøy, og vi følte oss trygge hele veien. Våre varmeste anbefalinger og vi kommer garantert tilbake. Tusen takk!

Takk, Kajsas_AS