Juving

Kjente adrenalinet pumpe på denne turen. Veldig artig, pushe seg ut av komfortsonen. Flinke og... les mer

Anmeldt 8. september 2020
monaelinh
Rafting

Raftimg med familie!! Kjempekjekke instruktører som ga en fantastisk opplevelse!! Anbefalest, skal... les mer

Anmeldt 6. august 2020
malins0fieb

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Valldal
Anmeldt 3. august 2020

Var en heil vennegjeng på tur, veldig gøy opplevelse! Super hyggelig og morsom guide, lyst langt hår - husker dessverre ikkje navnet.

Takk, 579andrineg
erlendklovjan, Daglig leder på Uteguiden Valldal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. september 2020

Takk for kjekk tilbakemelding Det var nok Rolf som var dokka guide denne dagen. Velkommen tilbake!

Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Eskimo roll course
Har vore på kurs her på kurs tidligere og kjem sikkert tilbake.
Dyktig og trygg instruktør.

Takk, hanseinark2019

Takk for kjekk tilbakemelding
Håpe rull sitt skikkelig etterkvart!
Velkommen tilbake
Mvh Erlend

Anmeldt 27. juli 2020

Veldig fin tur med Kajakk, brukte litt mindre tid enn forventet. God guide og litt lokale historier innimellom.

Takk, Aki W
Anmeldt 20. juli 2020

Veldig hyggelige guider, man merket at de visste hva de drev med. Alt tatt i betraktning en positiv opplevelse.

Takk, olalave
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Veldig bra introkurs til kajakk. Trygg og dyktig instruktør som hadde flott struktur på opplegget . Han lærte oss veldig mye og vi føler oss klare for videre kajakkopplevelser og kurs.

1  Takk, R4591NSellenl