Ulike måter å oppleve Gudbrandsjuvet på
fra USD 2 267,00
Anmeldt 2. juli 2020

Ta deg 10 minutters pause for å se dette elvejuvet. Har passert dette flere ganger uten å stoppe, men denne gangen tok vi oss tid og det var vært en liten stopp.

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, Bjorn_Persson
Anmeldt 25. mai 2020

Fantastisk å besøke under disse Korona tider. Vi vare der helt alene. Anbefaler å ta turen nå før alle utlendinger er tilbake.

Dato for opplevelse: mai 2020
1  Takk, Gigantab2011
Anmeldt 1. august 2019 via mobile enheter

Dette var spesielt flott. Verdt å se! De har toaletter og kafé. Riktig nok dyrt med ikke så stort utvalg.

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, utpaaturer
Anmeldt 18. juli 2019 via mobile enheter

Syns egentlig ikke denne opplevelsen var så spesiell. Flott natur å spennende med fossen som sirkler seg inn og ut av fjellet. Brukte vel 10min her så var vi fornøyd. Meget overprisa cafe

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, galagutt
Anmeldt 13. juli 2019

jeg hadde lest om Gudbrandsjuvet i ei turistbrosjyre, og ville gjerne se dette naturfenomenet. Det styrtregnet da jeg om fram , men det gjorde ikke opplevelsen mindre. Det er imponerende hvor flott det er tirlettelagt med "stier", slik at man kan se de frådenede vannmassende fra mange forskjellige vinkler. Er du på ferie i Valldal , eller på vei til og fra Geiranger og/eller Trollstigen, MÅ du/dere stoppe her.

Dato for opplevelse: juli 2019
1  Takk, rannveigv2016