Ulike måter å oppleve Gudbrandsjuvet på
fra USD 1 087,59
fra USD 2 267,00
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Det går en fin gangbru rundt og med god oversikt over juvet. Den beste tiden å besøke juvet, er nok ved stor vannføring.

Dato for opplevelse: juli 2020
1  Takk, Olav59
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Flotte vannfall godt klargjort for fotografering med parkering og broer og veier til å ta seg sikkert rundt i området. Kjekt å ha sett på en forøvrig relativt "fossfull" ferie

Dato for opplevelse: juni 2020
1  Takk, Roy50srg
Anmeldt 2. juli 2020

Ta deg 10 minutters pause for å se dette elvejuvet. Har passert dette flere ganger uten å stoppe, men denne gangen tok vi oss tid og det var vært en liten stopp.

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, Bjorn_Persson
Anmeldt 25. mai 2020

Fantastisk å besøke under disse Korona tider. Vi vare der helt alene. Anbefaler å ta turen nå før alle utlendinger er tilbake.

Dato for opplevelse: mai 2020
Takk, Gigantab2011
Anmeldt 1. august 2019 via mobile enheter

Dette var spesielt flott. Verdt å se! De har toaletter og kafé. Riktig nok dyrt med ikke så stort utvalg.

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, utpaaturer