“Lunsj og dessert ”

Jordbærstova
Vurdert som nr. 1 av 8 Restauranter i Valldal
Kjøkken: Norsk
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Verd en stopp og en omvei!
Her kom vi vekk fra all den pølse, pizza, burger strømmen som ofte er tilbudene langs veiene. Hjemmelaget mat med sjel. Vi spiste dagens rømmegrøt med tilbehør og jordbær dessert. Reisefølget spiste lammegryte og stedets spesielle jordbær kake. Vi koste oss veldig!

1  Takk, Stine Blankholm N

Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Åse's jordbærkake er den beste vi har smakt. Var absolutt verdt besøket. Koselig plass med hyggelig betjening.

1  Takk, MaritaSN
Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Vi gledet oss til besøk på Jordbærstova, men ble bryskt vist vekk fra bordet vi hadde funnet under påskudd av at dette var reservert. Dette stemte åpenbart ikke, men de som fikk det kjente gjerne betjeningen? Nærmere tre kvarter senere fikk vi maten vi hadde bestilt - enkle retter, som det tydeligvis tok tid å lage. Fiskesuppen var lite å skryte av. Det andre vi bestilte var godt, så det trekker opp.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, outofnorway
Anmeldt 14. juni 2020 via mobile enheter

Første dag med åpen vei over Trollstigen. Praktfullt vær og store jordbæråkre i modning. Bløtkake - NB fantastisk sukkerbrød - med to lag krem og jordbærsaus var fantastisk som i tidligere år. Med fiskesuppe foran ble det en velsmakende lunsj. Servering ute og inne!

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, DagB45
Anmeldt 4. september 2019 via mobile enheter

Vi kjørte gjennom Valldal i sommer, og stoppet hos Jordbærstova for en matbit. Det ble bestilt lasagne og jordbær til dessert. Lasagnen var tørr og smakløs. Jordbærene var søte og gode, men hvorfor i all verden skal de ha en diger klatt med krem av den typen man får ut i fra en sprayboks??
Rart når de markedsfører seg med heimelaga mat

Dato for besøk: august 2019
Takk, Espen62

Reisende som så på Jordbærstova, så også på

Valldal, Norddal

Har du vært i Jordbærstova? Del dine erfaringer!