eDreams
Gratis avbestilling frem til 09.08.21
Travelocity
Orbitz.com
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Familierommet vi fikk var stort, lyst og luftig. Sengene var supergode: kanskje de beste madrassene vi har prøvd!

Hagen var kjempekoselig, og det er sikkert deilig å finne roen der på godværsdager.

God middag med tradisjonsmat og fantastiske jordbær til dessert.

Takk, KapteinKudzon
Anmeldt 3. august 2019

Vi var heldige og fikk to rom sent på kvelden. Ankom etter kl. 21, kjøkkenet stengte kl 21, men vi fikk bestille mat allikevel. En god pizza. Fikk satt inn en ekstra seng på dobbeltrom, god service og hyggelig betjening! Litt små rom med 3 senger, men rent og ryddig. Veldig god frokost, herlig musikk og avslappende stemning. Litt mer kostbare rom enn vi har hatt tidligere med 1600,- per natt for dobbeltrom og 1950,- for 3 på rommet. Alt i alt, en god overnattingsopplevelse med høyt score på hyggelig betjening.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, annmed
Anmeldt 30. juli 2018

Vi var to voksne og et barn som bodde her en natt i juli på gjennomreise. Rommet oppfattes som litt overpriset, men det er jo sånn markedet blir når det er høysesong i et populært område. Rent var det, og internett fungerte som det skulle. Frokosten var litt over forventning.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Ragnar F
Anmeldt 20. juli 2018

Vi ble godt mottatt av en hyggelig ansatt. Rommene var rene og koselige. Vi spiste både middag og frokost på hotellet og alt smakte svært godt. Hotellet og hagen bak, var dessuten utrolig sjarmerende!

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Randing
Michael B, Owner på Valldal Fjord Lodge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2018

Takk for fin tilbakemelding og for besøket.

Anmeldt 10. juni 2018 via mobile enheter

Vi overnattet her på vår junitur for Geiranger og Trollstigen. Trollstigen fiktiv ikke sett pga tåke, men Geiranger er nydelig. Midt i mellom så fant vi dette sjarmerende stedet. Små og hyggelige rom. Ikke aircondition på rommet, men greit så lenge det ikke var varmere.
Vi spiste middag på hotellet. Meget gode fiskeretter. Frokosten var og bra. Variert med pålegg.
Kommer tilbake en dag.

Dato for oppholdet: juni 2018