peejayb54
      36.2 km fra Muri Hytteutleige
      37.5 km fra Muri Hytteutleige
      Se flere hoteller i Valldal
      Anmeldt 19. juli 2020

Dette var en plass som vi trivdes veldig godt. Kjempehyggelig vertskap, imøtekommende og blide, fine og rene santiær og en særdeles velstelt plass. Vi hadde 3 flotte dager og storkoste oss, vi kommer helt klart tilbake hit engang. Anbefales på det varmeste :) God sommer

Dato for oppholdet: juni 2020
      Takk, ToneE94
      Anmeldt 12. august 2018 via mobile enheter

Bestilte plass på campingen flere dager i forveien for campingvogn med fortelt. Når vi kom frem var der ikke plass til å sette opp fortelt i tillegg til at store deler av oppstillingsplassen var full i røtter og stubber på bakken. Var også mange fler enn det var plass til på oppstillingen noe som gjorde at vi måtte stå altfor tett i forhold til brannregler osv. De ansatte på campingen kunne også tatt mer ansvar, vært mer imøtekommende/høflig og fulgt mer med på campingen generelt.
      Denne campingen baserer seg mest på fastboende og er sikkert grei nok for de som har fast plass, men for oss reisende er det for dårlig tilrettelagt. Måtte langt for å hente vann og strømmen kom og gikk ofte.
      Ellers ligger campingen sentralt og grei plass å leke for barn.
      Vi kommer ikke til å besøke denne campingen igjen.

Dato for oppholdet: august 2018
      2  Takk, 748kine
      Anmeldt 13. juli 2018 via mobile enheter

Var her over to netter i uken (ikke helg).
      Fine områder for barn, og tråbilutleie.
      Nært butikk og gode fasiliteter.
      Litt vel mye bråk etter min smak. Layback camping verter som bryr seg lite om hva folk gjør på området. Hyggelige folk.

Dato for oppholdet: juli 2018
      Takk, JacobRoald