“Verdens beste burger!”

Vurdert som nr. 1 av 42 Restauranter i Pembroke Dock
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 28. juli 2016 via mobile enheter

Vi var innom denne pub'en to kvelder på rad, og det var en skikkelig suksess! De lager fantastisk gin&tonic og vi spiste to forskjellige hamburgere og vi var begge enige at det mest sannsynlig er de beste burgerne vi noensinne har smakt. To hamburgere for £15. Onsdager er tema-kveld og vi fikk være med på quiz - uten at vi var særlig gode. Men fikk gratis to drinker for innsatsen. Alt i alt : topp service, topp mat/drikke og et koselig lokale. Anbefales!

Takk, Global629555
John Paul L, Owner på The Brewery Inn Cosheston, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. august 2016

Hi. Thank you for your review of your recent visit. Glad you enjoyed our gin and tonic menu and the burger club night. And thank you again for taking part in the quiz ...... Really pleased you enjoyed it and for taking the time to write your review.

Anmeldt 1 uke siden

LowdyScot, Owner på The Brewery Inn Cosheston, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6 dager siden

Anmeldt 1 uke siden

LowdyScot, Owner på The Brewery Inn Cosheston, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1 uke siden

Anmeldt 2 uker siden

Anmeldt 3 uker siden

LowdyScot, Owner på The Brewery Inn Cosheston, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2 uker siden

Reisende som så på The Brewery Inn Cosheston, så også på

Pembroke Dock, Pembrokeshire
Pembroke, Pembrokeshire

Narberth, Pembrokeshire
Pembroke, Pembrokeshire

Har du vært i The Brewery Inn Cosheston? Del dine erfaringer!