“Lokal taverna med utsøkt mat uten jåleri.”
Anmeldelse av Metaxy Mas Tavern

Metaxy Mas Tavern
Vurdert som nr. 1 av 24 Restauranter i Pyrgos
Kjøkken: Gresk
God for: Romantisk, Spesielle anledninger, Lokalt kjøkken, Familier med barn, Forretningsmøter
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Lunsj, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 12. september 2018 via mobile enheter

Vi var åtte venner som tok maxitaxi opp frå Kamari. Den var dyr, 120 E. Usjenert beliggenhet med flott utsikt. Kjapp servering og noko av det beste smaks og matrett eg har fått servert. Eg valgte lamme skank. Rimeleg er det også. Med unge og urutinerte servitørar så skjer ikkje alt i normal rekkefølge. Men det har sin sjarm og er vel slik det skal vere på ein lokal taverna. Absolutt verdt eit besøk for dei som søker utmerka lokal gresk mat.

Takk, Q4247IHjanh

Anmeldt 12. juli 2018 via mobile enheter

Dette er en perfekt sted å spise middag på.
Fantastisk god mat og trivelige ansatte. Store porsjoner til en rimelig penge. Anbefales å bestille bord her, da den er ett veldig populært sted.
Godt bortgjemt perle.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Øyvind Riiber B
Anmeldt 3. mars 2018

Denne restauranten ligger litt skjult i bakken bak kirken i Exo Gonia. Våre greske venner tok oss første gang med dit i 2004. Den gang var stedet ukjent og ganske lite besøkt. Nå er det blitt et populært sted, og bord må bestilles god tid i forveien. God mat og service! Her må vi innom hver sommer når vi er på Santorini!

Dato for besøk: august 2017
Takk, Håvard L
Anmeldt 5. oktober 2016 via mobile enheter

Der som stod av positive tilbakemeldinger her på Tripadvisor var spor on. Det var fantastisk mat, utsikten var nydelig. Servicen var bra. Prisen var bra. Dette var en resturant som mange lokale spiste på. Får å gjøre dette litt kort så sier jeg bare denne plassen anbefales på det varmeste.

Dato for besøk: oktober 2016
3  Takk, Pastoreddi
Anmeldt 8. oktober 2015 via mobile enheter

Nydelig mat, fantastisk service og service. Rimelige og rause porsjoner
og rause med raki. Absolutt verdt et besøk - husk å bestill bord

Dato for besøk: oktober 2015
1  Takk, Bjorn-Tore

Reisende som så på Metaxy Mas Tavern, så også på

Har du vært i Metaxy Mas Tavern? Del dine erfaringer!