eDreams
Priceline
FindHotel
Anmeldt 18. august 2019

Et nydelig sted i flotte omgivelser med masse historie i veggene, men maten var veldig skuffende! Vi gledet oss til tre retters middag, men det ble ingen stor opplevelse. Blomkålsuppe til forrett som var smakløs og servert med tørt brød. Svineknoke til hovedrett. Tørt kjøtt og sausen smakte som pose-saus. Frokosten var heller ikke noe imponerende. Lite grønt, kun lyst brød og kald og hard havregrøt. På hjemmesiden reklamerer de for maten sin, som skal være en unik matopplevelse av høy kvalitet. Det stemmer dessverre ikke. Dette bør hotellet virkelig ta tak i!

Dato for oppholdet: august 2019
1  Takk, Magnhild K
Anmeldt 12. august 2019 via mobile enheter

Fantastisk hotell i gammel bondegårdsstil. Imøtekommende betjening, gode senger og mye interessant å se i fellesrommene av malerkunst, treskurd, gamle redskaper og hjelpemidler. God treretters middag og variert og god frokost. Alt innenfor en behersket ramme. Gratis parkering. Sentralt ved hovedveien fra øst- til vestland. Anbefales!
Men bismak? Det er ikke mulig å være på Elveseter uten å bli engasjert av historien rundt Eidsvollsøylen/Sagasøylen. Et fantastisk monument også i Europeisk sammenheng, men behandlet med smålighet i norske kunstnermiljøer og med feighet av rådende sentrale politikere over mange ti-år. Stort gjort av Elveseter som fikk fullført og reist søylen på egen grunn, selv om søylen burde hatt enn mer sentral nasjonal plassering.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, DagB45
Anmeldt 29. juli 2019

Dette er et bra hotell med mye kunst. Vi fikk et bra rom og spiste godt. Dette er et rent hotell med bra mat. Vi ble tatt godt vare på og trivdes bra. Dette er et hotell som kan anbefales. Vi er her hver år og har det alltid bra.

Takk, scandinaver
Anmeldt 19. juli 2019 via mobile enheter

Fint hotell som tatt rett ut fra et eventyr. Masse historie og mye å se på. Enkle rom men med god seng. Helt ok middag, grei frokost. Et pluss at de tilbød å steke ferske egg til oss selv om vi kom 5 minutter før frokostbuffeten stengte.

1  Takk, mariannem994
Anmeldt 12. juli 2019 via mobile enheter

Et virkelig vakkert og særegent sted med en sjelden atmosfære.
Unikt miljø og innredning , og et sted som må oppleves en gang da dette stedet skiller seg ut. Tonnevis med historie og detaljer og stappfullt med antikviteter og kunst.
God service og hyggelig personale.

Reisetype: Reiste alene
Takk, 207arnew