Gratis avbestilling frem til 22.09.21
Gratis avbestilling frem til 22.09.21
StayForLong
FindHotel
Anmeldt 24. juli 2020

Veldig koselig sted med flotte malerier og kunst. Følte jeg var med i en historie av Asbjørnsen og Moe. Vi overnattet her en natt før vi dro på Isbre- tunnel vandring ved Juvasshytta, noe som også var en fantastisk opplevelse.

Hotellet var rent, koselig, hyggelig betjening og de var super flinke til å ordne veganske matretter for meg som ikke spiser kjøtt. Resten av familien hadde ønsket at 3 - retters middagen, var noe mer spesiell i forhold til prisen man betaler.

Ellers veldig bra.

Takk, heiaalesund
Anmeldt 20. juli 2020

Valgt dette hotellet da vi skulle bestige Galdhøpiggen. Valgte et moderne rom, som var helt greit, rent og med eget bad. Bodde der i to netter. Rom ble ikke rengjort, dette var visst på grunn av Covid 19. Trivelige lokaler med flere peiser som ble tent om kvelden. Veldig service innstilt personale i baren. Men maten var en skuffende opplevelse. Vi valgte ved bestilling halvpensjon, men ble ikke gjort oppmerksom på når middag ble servert, og at tidspunkt måtte reserveres. Første kveld var det fullt ved første servering kl 18.30, så vi måtte vente til kl 20.30. Veldig stressende servitører som snakket kun engelsk. Denne kvelden ble det servert soppsuppe, kalvestek og panacotta. Serveringen minnet mest om en kantine. Maten var lunken og smakløs. Det samme på dag 2. Ikke forvent en koselig middag i eget tempo. Frokost var ok med muligheter for å smøre matpakke.

Takk, Grashoppa
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Elveseter, i Bøverdalen nært Lom, er en skikkelig raritet, både ift bygningsmasse og kunstnerisk utsmykning. Men vertskap og betjening er hyggelige og stemningen god.
Maten, spesielt treretteren til middag, var velsmakende. Corona-frokosten ble også løst på en akseptabel måte. Skal du over Sognefjellet, eller vil opp mot Galdhøpiggen, er Elveseter et fint sted å overnatte, i hvert fall om du vil ha noe helt utenfor A4-skjemaet.

Takk, trymbo
Anmeldt 18. august 2019

Et nydelig sted i flotte omgivelser med masse historie i veggene, men maten var veldig skuffende! Vi gledet oss til tre retters middag, men det ble ingen stor opplevelse. Blomkålsuppe til forrett som var smakløs og servert med tørt brød. Svineknoke til hovedrett. Tørt kjøtt og sausen smakte som pose-saus. Frokosten var heller ikke noe imponerende. Lite grønt, kun lyst brød og kald og hard havregrøt. På hjemmesiden reklamerer de for maten sin, som skal være en unik matopplevelse av høy kvalitet. Det stemmer dessverre ikke. Dette bør hotellet virkelig ta tak i!

Dato for oppholdet: august 2019
1  Takk, Magnhild K
Anmeldt 12. august 2019 via mobile enheter

Fantastisk hotell i gammel bondegårdsstil. Imøtekommende betjening, gode senger og mye interessant å se i fellesrommene av malerkunst, treskurd, gamle redskaper og hjelpemidler. God treretters middag og variert og god frokost. Alt innenfor en behersket ramme. Gratis parkering. Sentralt ved hovedveien fra øst- til vestland. Anbefales!
Men bismak? Det er ikke mulig å være på Elveseter uten å bli engasjert av historien rundt Eidsvollsøylen/Sagasøylen. Et fantastisk monument også i Europeisk sammenheng, men behandlet med smålighet i norske kunstnermiljøer og med feighet av rådende sentrale politikere over mange ti-år. Stort gjort av Elveseter som fikk fullført og reist søylen på egen grunn, selv om søylen burde hatt enn mer sentral nasjonal plassering.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, DagB45