eDreamsUSD 190
Agoda.comUSD 190
TripadvisorUSD 190
StayForLong
Anmeldt 25. juli 2020

Vi var på Elveseter fra 18 til 23 juli. Fikk ett rom som var greit nok, men badet var fra 70 tallet, veldig lite og luktet forferdelig.
Vi hadde ikke fått mail om, fikk heller ikke beskjed når vi sjekket inn at rommet ikke ville bli rengjordt. Ganske frustrende da vi hadde bestilt 5 netter. Fikk beskjed om at det ikke var lov å gjøre dette pga Corona.
Maten var, vi hadde bestilt halvpensjon, ganske smakløs. Suppe som forrett 5 av 5 kvelder og panacotta 3 kvelder er litt fantasiløst.
Reiste videre til Bergen 23 juli. Her ble rommet rengjort hver dag, og vi kunne forsyne oss selv ved frokosten.
Vi vil nok ikke overnatte ved Elvesetter neste gang vi er i dette fantastiske fjellområde.

Takk, Dddnkp
Anmeldt 24. juli 2020

Veldig koselig sted med flotte malerier og kunst. Følte jeg var med i en historie av Asbjørnsen og Moe. Vi overnattet her en natt før vi dro på Isbre- tunnel vandring ved Juvasshytta, noe som også var en fantastisk opplevelse.

Hotellet var rent, koselig, hyggelig betjening og de var super flinke til å ordne veganske matretter for meg som ikke spiser kjøtt. Resten av familien hadde ønsket at 3 - retters middagen, var noe mer spesiell i forhold til prisen man betaler.

Ellers veldig bra.

Takk, heiaalesund
Anmeldt 20. juli 2020

Valgt dette hotellet da vi skulle bestige Galdhøpiggen. Valgte et moderne rom, som var helt greit, rent og med eget bad. Bodde der i to netter. Rom ble ikke rengjort, dette var visst på grunn av Covid 19. Trivelige lokaler med flere peiser som ble tent om kvelden. Veldig service innstilt personale i baren. Men maten var en skuffende opplevelse. Vi valgte ved bestilling halvpensjon, men ble ikke gjort oppmerksom på når middag ble servert, og at tidspunkt måtte reserveres. Første kveld var det fullt ved første servering kl 18.30, så vi måtte vente til kl 20.30. Veldig stressende servitører som snakket kun engelsk. Denne kvelden ble det servert soppsuppe, kalvestek og panacotta. Serveringen minnet mest om en kantine. Maten var lunken og smakløs. Det samme på dag 2. Ikke forvent en koselig middag i eget tempo. Frokost var ok med muligheter for å smøre matpakke.

Takk, Grashoppa
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Elveseter, i Bøverdalen nært Lom, er en skikkelig raritet, både ift bygningsmasse og kunstnerisk utsmykning. Men vertskap og betjening er hyggelige og stemningen god.
Maten, spesielt treretteren til middag, var velsmakende. Corona-frokosten ble også løst på en akseptabel måte. Skal du over Sognefjellet, eller vil opp mot Galdhøpiggen, er Elveseter et fint sted å overnatte, i hvert fall om du vil ha noe helt utenfor A4-skjemaet.

Takk, trymbo
Anmeldt 18. august 2019

Et nydelig sted i flotte omgivelser med masse historie i veggene, men maten var veldig skuffende! Vi gledet oss til tre retters middag, men det ble ingen stor opplevelse. Blomkålsuppe til forrett som var smakløs og servert med tørt brød. Svineknoke til hovedrett. Tørt kjøtt og sausen smakte som pose-saus. Frokosten var heller ikke noe imponerende. Lite grønt, kun lyst brød og kald og hard havregrøt. På hjemmesiden reklamerer de for maten sin, som skal være en unik matopplevelse av høy kvalitet. Det stemmer dessverre ikke. Dette bør hotellet virkelig ta tak i!

Dato for oppholdet: august 2019
1  Takk, Magnhild K