Jon Ola B
Chiswick, Storbritannia
Anmeldelse av Elveseter Hotell
5,0 av 5 boblerAnmeldt 13. aug. 2020
Dato for oppholdet: august 2020
Romtips: Elvesusen er vakker!
4,0 av 5 boblerVerdi
        66.0 km fra Elveseter Hotell
        60.3 km fra Elveseter Hotell
        Se flere hoteller i Bøverdalen
        Anmeldt 7. august 2020 via mobile enheter

Hvis du er ute etter en opplevelse og ikke bare en overnatting, bør du bo på Elveseter. Du føler at du er midt i et norsk folkeeventyr! Vi bodde i en leilighet med rosemalt himmelseng og flott kunst i alle rom.
        Utsikten fra leiligheten var enten til et koselig gårdstun med Jotunheimen i bakgrunnen eller til den flotte Sagasøylen med Norges historie. Hvis man er mer interessert i Norges historie, kan man gå og se på kunsten og antikvitetene som er på hotellet.
        Vi bodde på Elveseter fordi vi skulle gå Galdhøpiggen. Etter turen var det deilig å komme tilbake til hotellet med gode senger, god mat og hyggelig betjening.
        Hvis det er et reisefølge med 5-6 personer, vil jeg anbefale å bo i leiligheten Rasmusstugu. Det er en stor stue med både sofakrok og kjøkken, i tillegg er det 2 bad.

Takk, Nina G
        Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

Ett fantastisk tun med gamle og sikkert nye bygninger, velholdt og koselig inne og ute! Jeg er bevegelseshemmet og vi fikk uten å spørre bytte til ett annet rom ! Vi gikk gjennom historie fra flere generasjoner og kom inn på rommet som bar preg.av 70 tallet , glassfiberstrie og ett lite personlig rom ! Og plaststoler ! Dette var eneste nedtur ! Middagen var «outstanding» trivelig betjening ! Anbefales på det sterkeste

Dato for oppholdet: august 2020
        Takk, 587heidiv
        Anmeldt 25. juli 2020

Vi var på Elveseter fra 18 til 23 juli. Fikk ett rom som var greit nok, men badet var fra 70 tallet, veldig lite og luktet forferdelig.
        Vi hadde ikke fått mail om, fikk heller ikke beskjed når vi sjekket inn at rommet ikke ville bli rengjordt. Ganske frustrende da vi hadde bestilt 5 netter. Fikk beskjed om at det ikke var lov å gjøre dette pga Corona.
        Maten var, vi hadde bestilt halvpensjon, ganske smakløs. Suppe som forrett 5 av 5 kvelder og panacotta 3 kvelder er litt fantasiløst.
        Reiste videre til Bergen 23 juli. Her ble rommet rengjort hver dag, og vi kunne forsyne oss selv ved frokosten.
        Vi vil nok ikke overnatte ved Elvesetter neste gang vi er i dette fantastiske fjellområde.

Takk, Dddnkp
        Anmeldt 24. juli 2020

Veldig koselig sted med flotte malerier og kunst. Følte jeg var med i en historie av Asbjørnsen og Moe. Vi overnattet her en natt før vi dro på Isbre- tunnel vandring ved Juvasshytta, noe som også var en fantastisk opplevelse.

Hotellet var rent, koselig, hyggelig betjening og de var super flinke til å ordne veganske matretter for meg som ikke spiser kjøtt. Resten av familien hadde ønsket at 3 - retters middagen, var noe mer spesiell i forhold til prisen man betaler.

Ellers veldig bra. 👍🏼

Takk, heiaalesund
        Anmeldt 20. juli 2020

Valgt dette hotellet da vi skulle bestige Galdhøpiggen. Valgte et moderne rom, som var helt greit, rent og med eget bad. Bodde der i to netter. Rom ble ikke rengjort, dette var visst på grunn av Covid 19. Trivelige lokaler med flere peiser som ble tent om kvelden. Veldig service innstilt personale i baren. Men maten var en skuffende opplevelse. Vi valgte ved bestilling halvpensjon, men ble ikke gjort oppmerksom på når middag ble servert, og at tidspunkt måtte reserveres. Første kveld var det fullt ved første servering kl 18.30, så vi måtte vente til kl 20.30. Veldig stressende servitører som snakket kun engelsk. Denne kvelden ble det servert soppsuppe, kalvestek og panacotta. Serveringen minnet mest om en kantine. Maten var lunken og smakløs. Det samme på dag 2. Ikke forvent en koselig middag i eget tempo. Frokost var ok med muligheter for å smøre matpakke.

Takk, Grashoppa