FindHotelUSD 179
Agoda.comUSD 179
EtripUSD 179
TripadvisorUSD 179
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Hotellet er en kulturopplevelse, med gamle, flotte bygninger og kunst på veggene, og den 34 m høye Sagasøylen på tunet.

Bestilte et standardrom som var enkelt, gammeldags og sjarmerende. God frokost, og en fabelaktig tre-retters middag. Veldig hyggelig og serviceinnstilt personale.
Flott natur, og fine turmuligheter.

En opplevelse utenom det vanlige. Anbefales på det sterkeste!

Romtips: Gå en tur i fjellet bak hotellet. Bestill middagen, den var glimrende, og ikke dyr.
Takk, GrandTour51816541762
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Her hadde hi en flott opplevelse. Fint hovedbygg og uteområde. Vi hadde et standard rom som var noe slitt, men rent og pent. Hadde alle måltider i restauranten og det var god mat. Kunne også lage matpakke her hvis en ønsket. Kjekke og hyggelige folk som jobber her og anbefaler stedet på det sterkeste

1  Takk, beatev115
Anmeldt 13. august 2020

Særpreget sted med rik utsmykking og fantastisk beliggenhet like ved Jotunheimen. Som relativt ukjent i fjellheimen rundt Elveseter fikk jeg godet tips og rik informasjon. Trivelig og imøtekommende personale.

Romtips: Elvesusen er vakker!
Dato for oppholdet: august 2020
Takk, Jon Ola B
Anmeldt 7. august 2020 via mobile enheter

Hvis du er ute etter en opplevelse og ikke bare en overnatting, bør du bo på Elveseter. Du føler at du er midt i et norsk folkeeventyr! Vi bodde i en leilighet med rosemalt himmelseng og flott kunst i alle rom.
Utsikten fra leiligheten var enten til et koselig gårdstun med Jotunheimen i bakgrunnen eller til den flotte Sagasøylen med Norges historie. Hvis man er mer interessert i Norges historie, kan man gå og se på kunsten og antikvitetene som er på hotellet.
Vi bodde på Elveseter fordi vi skulle gå Galdhøpiggen. Etter turen var det deilig å komme tilbake til hotellet med gode senger, god mat og hyggelig betjening.
Hvis det er et reisefølge med 5-6 personer, vil jeg anbefale å bo i leiligheten Rasmusstugu. Det er en stor stue med både sofakrok og kjøkken, i tillegg er det 2 bad.

Takk, Nina G
Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

Ett fantastisk tun med gamle og sikkert nye bygninger, velholdt og koselig inne og ute! Jeg er bevegelseshemmet og vi fikk uten å spørre bytte til ett annet rom ! Vi gikk gjennom historie fra flere generasjoner og kom inn på rommet som bar preg.av 70 tallet , glassfiberstrie og ett lite personlig rom ! Og plaststoler ! Dette var eneste nedtur ! Middagen var «outstanding» trivelig betjening ! Anbefales på det sterkeste

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, 587heidiv