Anmeldt 24. mai 2021 via mobile enheter

Trivelig betjening som kom med gode turtips, nydelig mat og god atmosfære! Kan virkelig anbefale et opphold på Sognefjellshytta og sett gjerne av noen dager, det er mange fine turer og topper å velge i⛰☀️ Vi var tre venninner på tur og hadde et suverent opphold!

Dato for oppholdet: april 2021
Takk, Nomad34093649712
Anmeldt 9. mai 2021 via mobile enheter

Et utrolig bra opphold på Sognefjellshytta, god service, gode tur tips og en fantastisk kokk. Gleder oss til neste gang. Dette stedet anbefales til alle som liker gode turer og fine matopplevelser

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, foffo1974
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

2 voksne og 2 barn på 11 og 14 år tilbrakte 6 netter. Hadde 2 rom med do og dusj. Stor forskjell i kvalitet på rommene. Det ene gammelt og den andre nytt. Ikke forvent hotel standard da dette er en hytte, men en veldig fin hytte. Spektakulær utsikt til Fanaråken og smørstabbstindene. Utrolig godt utgangspunkt for turglade. For ski interresserte så er det en 6 km skøyte trasse. Spesielt middagene var gode, frokosten helt grei og en kunne smøre med seg matpakke til lunsj. Servering av øl og vin, wifi for de små og endel brettspill til utlåns. Hyggelig betjening.

Takk, christianhayopsahl
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Med uendelige turmuligheter, et skieldorado og herlig skiftende vær er Sognefjellshytta lett å bli glad i. Bare det å nyte morgenkaffen i den nybygde loungen med utsikt mot Fanaråken er verd en overnatting i seg selv. Lett å anbefale

2  Takk, MagnarMeslo
Anmeldt 4. september 2019 via mobile enheter

14 damer som skulle bruke fjellet til topptur. Vi booket 7 doble rom m dusj/toalett. Rene og gode senger. God varme på badet og nok varmt vann til alle.
Maten og logistikken stod til full score. Frokosten hadde ‘alt’. Godt brød med alt av pålegg, til og med havregrøt!
Middagen var fantastisk. Koselig stemning og veldig smilende og hyggelig personale.
Vi kommer tilbake!

Dato for oppholdet: august 2019