eDreamsUSD 113
Agoda.comUSD 113
FindHotel
Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter

Uten tvil den beste turisthytten jeg har bodd på!!
Beliggenheten gir uendelig turmuligheter, maten var super og hyggeligere betjening skal man lete lenge etter!
For meg som ikke var så godt kjent i Jotunheimen kom også bøkene som lå i resepsjonen godt med for å lese meg opp på fjellene.
Kjekt å ha mulighet for å kjøpe seg kald drikke i baren etter en lag dag i fjellet…
Blir definitivt ett besøk til høsten igjen!

1  Takk, camillaberge
Anmeldt 1. august 2019

Er her for tredje gang for å oppleve fjellturer og verdens beste sted! Leirvassbu er stedet med sjel og atmosfære, koselig vertskap, nydelig mat, god vin, og en beliggenhet som tar pusten fra en i hjertet av Jotunheimen! Kommer alltid tilbake <3

Dato for oppholdet: august 2019
2  Takk, Englepus
Anmeldt 24. juli 2019 via mobile enheter

Etter å ha hatt en forferdelig opplevelse på Spiterstulen, kom vi frem til Leirvassbu. Beliggenheten er nydelig, personellet hyggelig og serviceorientert, god mat & drikke, varmt dusjvann, rett og slett perfekt.

Dato for oppholdet: juli 2019
1  Takk, C3872NXalexanderk
Anmeldt 5. september 2018 via mobile enheter

Fantastisk utgangspunkt for turer. Robust og godt brukt fjellstue med masse rom. Vi lå på firemannsrom med køyer. Felles dusjer, toalett og tørkerom på gangen. Nydelige middager, hyggelig betjening og renslig. Bildet er av Kyrkja. Foto: Erik Leenderts

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Tom_Tanum
Anmeldt 2. september 2018 via mobile enheter

Leirvassbu ligger flott til for turer i området sommer som vinter. Hyggelig personell og koselige oppholdsrom. Vi var der nå på høsten og ble tatt godt imot. Naturen rundt Leirvassbu er bare helt fantastisk.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Hcjekk