eDreams
Agoda.com
Priceline
Anmeldt 23. juni 2020 via mobile enheter

Hyggelig og gjestfri mottagelse. Flott sted hvor man virkelig finner roen. Flotte rom som har tatt vare på historien og kulturen. Fortreffelig måltid og god service i alle ledd. Alltid bra når vertskapet forteller litt om historien bak og det gjorde bl.a verten og kokken da han presenterte menyen. Sist, men ikke minst ble koronareglene godt ivaretatt.

1  Takk, 652sidsela
Lise_Rolland_1, Vertskap på Røisheim hotell på Røisheim Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juni 2020

Tusen takk for utrolig fine ord. Vi gjør vårt beste for at vår gjester skal føle seg trygge nå i disse tider. Det er også viktig for oss at dere får med dere noe av historien til Røisheim og da passer det riktig så bra når alle er samlet til middag.
Ha en fin sommer og velkommen tilbake til oss her på Røisheim.

Anmeldt 19. juni 2020

Kjære Lise og Kjetil ⭐️⭐️
Tusen takk for tidenes overnattings- og matopplevelse.

Dere skapte en uforglemmelig mat og overnattings opplevelse for oss begge.

Tusen hjertelig takk, vi sees snart igjen.

Line & Arild

1  Takk, Line1177
Quest66354936807, Vertskap på Røisheim hotell på Røisheim Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juni 2020

Hei Line og Arild,

Tusen takk for den fine omtalen dere gir oss. Vi satte stor pris på å få dere på besøk her på Røisheim.
Vi gleder oss til neste gang dere kommer til oss.

Ha en fortsatt fin tur.

Hilsen Lise og Kjetil

Anmeldt 15. juni 2020

Dette er et hotel for gjester som klarer å unnvære fjernsyn og skikkelig internett-tilgang og man må være i stand til å gå opp trange trapper med bagasje etc., men atmosfæren er veldig behagelig. Hele betjeningen og vertskapet er så flinke og tar så godt vare på gjestene. Middagen var topp kvalitet, bordene var så nydelig dekket med blomst, levende lys og hvite duker og tøyservietter - veldig flott! Dette er et tradisjonsrikt sted som er full av sjarm og historisk interiør, men rene rom med nye, moderne bad. Kommer gjerne tilbake hit!

1  Takk, Ingeborg56

Hei Ingeborg,

Tusen takk for den fine tilbakemelding din. Vi er glade for at maten falt i smak, vi prøver å kombinere tradisjons mat med en ny vri og da er det ekstra hyggelig å høre at det faller i smak.

Vi ønsker dere hjertelig velkommen tilbake til oss.

Hilsen Lise og Kjetil

Anmeldt 2. september 2019

Ankomm fredag kveld og ble fulgt til det lille huset vårt øvers mot skogen. Overrasket og begeistret kom vi inn i den utrolig koselige hytta. Vi fyrte på peisen og nøt en lang kveld i en liten stue med prat og kortspill. Frokosten dagen etter var absolutt innholdsrik og god.
Stedet anbefalens for dets atmosfære og service.

Romtips: Tror alle er bra avhengig av størrelsen du trenger
Dato for oppholdet: august 2019
3  Takk, jorare
Anmeldt 12. august 2019 via mobile enheter

Dette er noe av det beste vi har vært på. Fantastisk plass, suveren mat. Et fantastisk betjening. Viste ikke det beste de kunne gjøre for gjestene. Og det kostet ikke noe å smøre niste til dagen, og gratis kaffe på termosen hver dag. Til middag fikk vi 4 retter. Det var forrett, suppe, hovedrett, og dessert. Vi bodde på Anekset. God gammeldags rom, med en trengte. Og det beste er at det ikke var TV noen plass der oppe, som jeg kunne se. Dette ga mersmak. Sengene var litt for små for meg som er lang. Og sengene knirket. Men det hører vel med til et slikt gammelt sted. Men god service var det på Hotellet.

Dato for oppholdet: august 2019
1  Takk, 933gunnart