Anmeldt 21. juli 2017

Overnattet her i slutten av luni 2017 og ble slett ikke skuffet. Hyggelig og rolig rom. Restauranten var veldig hyggelig og det var også serveringspersonalet. Fantastisk kjøkken til en fornuftig pris. Kan absolutt anbefales.

Dato for oppholdet: juni 2017
Takk, adamjH5300EI
Anmeldt 25. mars 2016

Vi hadde bestilt rom i går 24 mars, men etter å ha sett rommet, søkte vi et annet hotel. Veldig skittent og dårlig kvalitet. Endel trafikkstøy var ofså skjenerende.
Et godt råd er å pusse opp rommene .

Dato for oppholdet: mars 2016
Takk, justvik2016
Anmeldt 16. juli 2015 via mobile enheter

Var her her for 16 år siden. Og denne restauranten holder fremdeles samme kvalitet. 6 retter sansemeny. Med veldig god vin til:) Langstrakt kalv med kreps:). Når dessertene består av oster og andre danske spesialiteter er måltidet komplett:)...

Dato for oppholdet: juli 2015
Takk, Jarle I
Anmeldt 9. juli 2015 via mobile enheter

Selve kroen var grei men dårlig vedlikeholdt. Visne blomster ved inngangen. Opplevde personalet som ok men reagerte på bekledning som var privat med forkle som eneste bekledning fra kro restaurant , jeg forventer at en bruker restaurant bekledning . Oppholdet var greit nok med 5 rettens meny. Mat var veldig god.

Dato for oppholdet: juli 2015
Takk, Johan Ø
Anmeldt 13. mai 2013

Dette er en kro vi har besøkt utallige ganger siden 2000. Vi blir alltid hyggelig mottatt, og får alltid svært god mat. Kroen har en gang i blant tema-aftener med vinsmakinger, og det er fine arrangementer som pleier å være godt besøkt. Min kone og jeg var der senest i forrige uke og hadde bestillt er gourmetopphold med 6 retter og tilhørende viner og overnatting på et av kroens beste rom.Vi fikk en hyggelige mottagelse, og maten var som vanlig av ypperste klasse.

Romtips: Det er noe trafikkstøy i rommene mot veien. Luksusværelsene anbefales.
Dato for oppholdet: mai 2013
Takk, Terje H