“Middag med gode venner”

Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

Her var det topp servering og kjempe god mat. Betjeningen var tilgjengelig hele tiden til tross for fullbooket lokale. Vi hadde forskjellige kjøttretter og alt var veldig bra.

Takk, RoyM856

Anmeldt 10. juli 2018 via mobile enheter

Vi var 6 personer men fikk bord fort. Fikk bestilt drikke fort og husets hvite vin var god.
Ved bestilling av barnemeny var det ikke mulig å få nuggets med bare spagetti selv om spagetti var på menyen.
Litt dårlig service. Betjeningen var uoppmerksom og dessert til barnemenyen tok lang tid. Det var ellers litt varierende kvalitet på kjøttet så ikke top score men Ok.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, thomastJ4884FC
Anmeldt 28. februar 2018 via mobile enheter

Liten fin hyggelig restaurant like ved havnen
Bra mat og meget hyggelig betjening
Vi kommer tilbake neste gang vi er her

Dato for besøk: februar 2018
Takk, gulvleggern
Anmeldt 9. juli 2016 via mobile enheter

Meget god gambas pil pil, men grillspyd inneholdt lite, og til dels senete kjøttbiter som ikke lot seg tygge. Grønnsakene var heller ikke all verden.

Dato for besøk: juli 2016
1  Takk, Annicken-Torkil
Anmeldt 11. september 2015 via mobile enheter

Har vært her flere ganger med familien eller bare med kona. Blitt hyggelig mottatt og rask servering hver gang. Spydet anbefales spesielt siden det er eneste gang jeg har fått servert indrefilet på denne måte, godt kjøtt. Har prøvd sort sett resten av menyen og de anbefales absolutt. Veldig hyggelig personell som yter rask og god service. Ta en tur da vell.

Dato for besøk: september 2015
Takk, arnel870

Reisende som så på La Traviata Duquesa, så også på

San Luis de Sabinillas, Manilva

Har du vært i La Traviata Duquesa? Del dine erfaringer!