“Verdt et besøk”

søn. 29.1.
20:00
Vurdert som nr. 1 av 12 Restauranter i Playa de Cura
Anmeldt 17. november 2018 via mobile enheter

Anbefaler denne restauranten på det varmeste. Nydelig italiensk pizza, god vin og bra priser. Hyggelige ansatte.

Takk, 997annalenas

Anmeldt 16. juni 2018 via mobile enheter

De har Veldig god pizza og det er hyggelig betjening. Vi anbefaler denne restauranten. Barnevennlig. Buktas beste spisested?

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Jossie-08
Anmeldt 26. januar 2018 via mobile enheter

Vi var fire venner på tur. Var her to ganger å spiste + hentet pizza hjem en gang. God mat og veldig hyggelig betjening. Pizza’en var nydelig <3

Dato for besøk: januar 2018
Takk, laksejenten
Anmeldt 8. januar 2018 via mobile enheter

Ok lasagne og tiramisu. Hyggelig servitør men litt trist lokale. God husets vin.
Tror kanskje det er en overdrivelse at dette er den beste restauranten på stedet.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, hegemarieh2015
Anmeldt 7. desember 2017 via mobile enheter

Vi spiste deilig lunsj her. Mye god mat og veldig hyggelig betjening! Restauranten fortjener dog finere lokale. Men var fint å sitte ute!

Dato for besøk: desember 2017
Takk, lindaletizia

Reisende som så på Jardin Playa Del Cura, så også på

Har du vært i Jardin Playa Del Cura? Del dine erfaringer!