“Veldig god pizza”

lør. 4.2.
20:00
Vurdert som nr. 1 av 12 Restauranter i Playa de Cura
Anmeldt 4. februar 2019 via mobile enheter

Vi har besøkt denne restauranten flere ganger. De har svært god pizza med en bunn som er sprø og god.
Ølet serveres i et glass som er avkjølt på forhånd. Bra utvalg av italienske viner.
Vi har også forsøkt dessert. Tiramisu og sjokoladekake kan absolutt anbefales. Også kaffen smaker utmerket. I tillegg byr de på en hjemmelaget limoncella som er den beste jeg har smakt.
Betjeningen er hyggelig og høflig. Lave priser gjør at dette er et sted du absolutt bør besøke i Playa del Cura.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, 379haraldw

Anmeldt 17. november 2018 via mobile enheter

Anbefaler denne restauranten på det varmeste. Nydelig italiensk pizza, god vin og bra priser. Hyggelige ansatte.

Takk, 997annalenas
Anmeldt 16. juni 2018 via mobile enheter

De har Veldig god pizza og det er hyggelig betjening. Vi anbefaler denne restauranten. Barnevennlig. Buktas beste spisested?

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Jossie-08
Anmeldt 26. januar 2018 via mobile enheter

Vi var fire venner på tur. Var her to ganger å spiste + hentet pizza hjem en gang. God mat og veldig hyggelig betjening. Pizza’en var nydelig <3

Dato for besøk: januar 2018
Takk, laksejenten
Anmeldt 8. januar 2018 via mobile enheter

Ok lasagne og tiramisu. Hyggelig servitør men litt trist lokale. God husets vin.
Tror kanskje det er en overdrivelse at dette er den beste restauranten på stedet.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, hegemarieh2015

Reisende som så på Jardin Playa Del Cura, så også på

Har du vært i Jardin Playa Del Cura? Del dine erfaringer!