travelup.com
Destinia.com
ZenHotels.com
Travelocity
Anmeldt 7. november 2018

Her blir du godt mottatt av hyggelig betjening , det er rent og pent hvor hen du ser . Leilighetene er store og fine , med STOR balkong med solsenger bord og stoler . Kjøkken delen har alt du trenger , badet er stort og fint og der fins alt av såper, sjampo og gode håndklær .. Dette stedet kan anbefales . Jeg er på vei tilbake hit

Dato for oppholdet: november 2018
1  Takk, 258sveinl
colaoc2018, Gerente på Idyll Suites, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. november 2018

Dear 258sveinl! Thank you for choosing Idyll Suites for your holidays and for your feedback. We are delighted to read that you enjoyed your stay with us. Also we are happy to hear that you were satisfied with the facilities we offer. It would be a pleasure to welcome you back soon. Warm regards from your Idyll Suites team.

Anmeldt 1. juli 2018 via mobile enheter

Flotte leiligheter med stor terrasse, herlig bassengområde med de beste solsengene jeg noen gang har sett! God mat i restauranten, alt i alt et supert sted når man vil slappe av i ro og mak!

Hyggelig betjening!

Dato for oppholdet: juli 2018
Reisetype: Reiste alene
1  Takk, Frøydis Garmo H
Colao C, Gerente på Idyll Suites, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. juli 2018

Dear Froydis! Thank you for staying with us and for sharing your experience with other travellers. Our guest's satisfaction is our greatest reward. We hope to have the pleasure of welcoming you back soon. Warm regards from Playa del Cura.

Anmeldt 2. februar 2018 via mobile enheter

Vi hadde en fantastisk uke på Idyll Suites. Rolige dager for 4 mammaer på tur. Leilighetene var nye og flotte - en av de reneste leilighetene jeg har vært i. Stor altan med både solesenger og spiseplass. Bassengområde var fantastisk - har aldri hatt så flotte og behagelige solesenger.
Vi vil veldig gjerne komme tilbake.

Takk, laksejenten
Colao C, Gerente på Idyll Suites, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. februar 2018

We are pleased to read that you enjoyed your stay with us. We work hard to provide to make the stay of our guests as pleasant as possible and it is greatly satisfying to hear that we succeeded. We look forward to your next visit. Warm regards from Playa del Cura.

Anmeldt 23. januar 2018

Et veldig bra barnefritt voksen hotel. Store og godt utstyrte leiligheter. Stor terrasse med egne solsenger. Havsutsikt fra alle leilighter. Flott baseng med gode gratis solsenger. Nært til stranda og shopingsenter.

Takk, Dag1959
Colao C, Gerente på Idyll Suites, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. januar 2018

Thank you for taking the time to share your experience with other travellers. We are pleased that you enjoyed our apartments and the pool sunbeds. We look forward to seeing you again soon. Best wishes from your Idyll Suites team.

Anmeldt 9. januar 2018 via mobile enheter

Flott plass! Nytt, rent og pent. God stor seng, lekkert bad og godt utstyrt kjøkken. Ikke stekeovn, men micro. Stor fin balkong med 2 liggestoler og bord m/2 stoler. Treverk, ikke plast! :-D Det beste av alt er liggestolene ved bassenget. Brede, med madrass, nok til alle. Snakk med bassengvakten, så legger de på teppe, pute og håndkle for deg. Koster ikke noe ekstra :-) Det er dessverre litt støy fra veien ved siden av.

Takk, Trude L
Colao C, Recepcion på Idyll Suites, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. januar 2018

Dear Trude: thank you for taking the time to write a review. Guests's satisfaction is our main goal and we are pleased to read that you enjoyed your time with us and particularly the pool area. We do look forward to welcoming you back soon! Kind regards from your Idyll Suites team.