“Ikke en bra opplevelse”
Anmeldelse av Delicias Restaurant

Delicias Restaurant
Vurdert som nr. 3 av 12 Restauranter i Playa de Cura
Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Hadde veldig store forhåpninger til denne restauranten, fordi den så kjempefin ut utenfra. Koselig lokale, men servitørene var treige og det virka som de ikke ville være på jobb. Vi bestilte entrecôte og lasagne, lasagnen var tørr og biffen var helt ok. Spurte om å få en liten, enkel salat vedsiden av lasagnen (det fulgte ingenting med) og fikk en stor salat med masse tunfisk, avokado, egg, tomater og andre grønnsaker. Ikke det jeg egentlig ville ha, og salaten kosta 10,90... Skuffa! Når vi hadde spist tok det nesten 20 min før de henta tallerkenene og da henta de 4/6. Tok enda 10 min før de henta de to siste tallerkenene. Ingen god opplevelse, anbefales ikke!

Takk, vildeelise
Colao C, Gerente på Delicias Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. oktober 2018

Dear Vilde K! Thank you for taking the time to write a review after visiting us. We are sorry to hear that you were not happy with the the dishes you were served. We take great care of our customers and will ask our staff what happened. As all dishes are freshly cooked it might happen that sometimes customers have to wait a few minutes longer to be served. Kind regards.

Anmeldt 15. juli 2018 via mobile enheter

Dette må være den fineste restauranten i Playa del Cura. Med fin utsikt og koselig atmosfære på kveldstid. Vi bestilte pizza og pasta som smakte bra, men ikke noe mer. Burgerne på menyen såg veldig fristende ut, men dette blir servert kun på dagtid.

Det som trakk ned opplevelsen var at vi ikke følte oss helt velkommen når vi først kom og gjennom besøket. Kroppsspråket til servitøren viste at han egentlig ikke hadde lyst å være på jobb. Tok tid før vi fikk bestille, selv om det ikke såg ut til at de var opptatt med noe annet. Sønnen vår på 7 år ønsket å bestille pasta carbonara, men uten eggeplommen. Da fikk vi til svar at det er jo ikke carbonara uten. Sant det, men sa at det var til et barn og fikk bare et irritert utrykk tilbake.

Etter at vi fikk maten gikk servitøren rundt til alle bordene og spurte med null omtanke i stemmen om alt var bra. Bare som en innøvd, påtvunget del av jobben hans. På slutten av besøket tok en annen servitør over og hun var veldig hyggelig og trakk opplevelsen litt opp igjen.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 979ainaa
Anmeldt 26. juni 2018 via mobile enheter

Fin restaurant i koselig lokale. Maten så veldig flott ut, men smakte lite. Maten var dyr, og desserten var ikkje noe å skryte av. Vinen vi fikk var god. Eg bestillte andebryst og ostekake. Det ble og bestilt ytrefillet, pizza og lam. Lammet var meget mørt og godt og pizzaen smakte bra.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, OlavEndre
Anmeldt 20. mars 2018 via mobile enheter

Det var et hyggelig lokale med fin utsikt der vi kunne nyte en romantisk middag siste kveld i Playa de Cura.

Begge 2 gikk for tagliatelle med soppsaus og trøffel. Veldig godt! Desserten falt ikke helt i smak creme brulee, men helhetsinntrykket var godt.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, maralm-81
Anmeldt 9. februar 2018 via mobile enheter

Beste stedet vi spiste på i Playa de Cura. Var der til lunsj og tok hamburgere som var veldige bra! Drar gjerne innom igjen.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Svamo

Reisende som så på Delicias Restaurant, så også på

Har du vært i Delicias Restaurant? Del dine erfaringer!