“En gjemt perle”
Anmeldelse av Restaurante Monsenor

Restaurante Monsenor
Vurdert som nr. 2 av 12 Restauranter i Playa de Cura
Anmeldt 13. desember 2018 via mobile enheter

Dette er virkelig en gjemt perle. Verken restauranten eller maten scorer høyt utseendemessig, men FOR en smak. Vi besøkte stedet flere ganger under vårt opphold, å fikk nydelig mat hver eneste dag. Vi prøvde alt fra Pizza til Bami spesial, og det var ingenting å utsette på måltidene. Flink og hyggelig betjening som ordnet alt for alle! Absolutt verdt et besøk om man er på vestkysten av øya!

Takk, Tinagjo

Anmeldt 28. juli 2018 via mobile enheter

Har vært på Monsenor restaurant flere besøk, og alltid fått god mat og service. Ren og pent spisested med hyggelig og servicemindet vertskap. Anbefales.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, eriko260
Anmeldt 18. mars 2018 via mobile enheter

vi prøvde flere forskjellige retter og alt smakte veldig godt! Menyen skulle hatt bilder, og det hadde vært fint med en barnemeny - men pizza fungerte bra til yngstemann.
Prisene er det heller ingenting å si på. Drar gjerne hit flere ganger☺

Dato for besøk: mars 2018
1  Takk, Lemadia
Anmeldt 12. mars 2018

Vi spiste paela på en stille kveld på Monsenor. Nydelig mat, mer enn nok til oss to, og vi var godt fornøyd med både priser og ikke minst service. Vi kommer gjerne tilbake.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Arild A
Anmeldt 12. februar 2018

Ubeskrivelig smakfull mat. Gjorde ingenting at vi ventet en stund på maten.....den ble laget av friske råvarer fra bunnen! Vi var 3 vennepar som helt klart kommer tilbake til Monsenor og som helt klart vil anbefale restauranten til venner og bekjente! Bedre, rimeligere og med et mer personlig preg enn turistmassens favoritt, Guantanamo, tenker vi! All ære til vertskapet, indonesisk/hollandsk eier og kokk og hans tsjekkiske blide, kultiverte og meget effektive kone!

Dato for besøk: februar 2018
1  Takk, AnneLouiseEngH

Reisende som så på Restaurante Monsenor, så også på

Har du vært i Restaurante Monsenor? Del dine erfaringer!