“God mat med det lille ekstra ”
Anmeldelse av Restaurante Monsenor

Restaurante Monsenor
Vurdert som nr. 2 av 11 Restauranter i Playa de Cura
Anmeldt 25. august 2021 via mobile enheter

Maten var utrolig god, med masse nye gode smaker. Dette gjorde at vi bare måtte smake og teste hverandres mat. Servicen var også helt perfekt og servitøren hadde mye og god kunnskap om maten de serverte :)

Takk, Hansen888

Anmeldt 10. februar 2020 via mobile enheter

Monsenor ligger litt bortgjemt på Playa del cura, men er absolutt verdt et besøk. Vi har vært der flere ganger i løpet av vårt opphold her. Alltid god mat og bra service. En fordel å bestille bord om dere er mange, men hvis man kommer tidlig kan det være ganske rolig.
Prøv spare ribs (orientalsk style), biff eller wienersnitzel. Alt er like smakfullt. Vi har også prøvd andre retter med hell. Også forrett eller dessert. Kaffen er også utmerket og serveres varm.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, 379haraldw
Anmeldt 17. desember 2019 via mobile enheter

Vi er en kravstor familie på fem som spiste biff her. Vi spiste det samme ifjor og kan ikke si annet enn at den e bænkers. Tenderloin steak er noe av det beste jeg har smakt i mitt liv, og vi har spist mye indrefilet i våres liv(vi er samer).Vi har vært her 4 gang og hver gang har vi hatt en fantastisk opplevelse. Potensielt beste i Mogan etter de to michelinresturantene.

Dato for besøk: desember 2019
Takk, OscarO7196
Anmeldt 22. oktober 2019 via mobile enheter

Vi var 4 venninner på tur. Vi spiste her fire ganger på en uke. Spareribs, paella og wiener snitzel . Vi gir full skår på både mat og servicevi gir vår beste anbefaling!

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, toned255
Anmeldt 20. mars 2019

På våre tre siste turer til Playa del Cura har vi vært innom Monsenor. Der blir vi alltid møtt av fantastisk personale, kjempegod service og mat, og priser som er lave sett med norske øyne.
Vi vil besøke Monsenor neste gang vi kommer til Playa del Cura, og ser fram til det nye besøket.

Dato for besøk: mars 2019
Takk, Arild A

Reisende som så på Restaurante Monsenor, så også på

Har du vært i Restaurante Monsenor? Del dine erfaringer!