StayForLong
CheapTickets
Travelocity
Anmeldt 6. januar 2019

Stilrent barnevennlig hotell, med flotte fasiliteter, veldig god mat og service. Vi trivdes så godt at vi har vært på dette hotellet 3 ganger. Barnebassenget har beskyttelse for solen for de små og det store har badevakt. Det er også mange aktiviteter for de små og trening for oss voksne. Anbefales på det sterkeste.

Dato for oppholdet: januar 2019
3  Takk, mrsjohnsentalleraas
Thomas_Cook_ES, Public Relations Manager på Ocean Beach Club Gran Canaria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. januar 2019

Hej, tak for at du valgte vores hotel og tusinde tak for dine venlige ord, og for at give dig tid til at give lidt tips og ideer til evt. nye gæster. Det glæder os at vide at du har haft en dejlig ferie hos os.

Fortsat god vinter og varmt velkommen tilbage til os på

Anmeldt 28. september 2018 via mobile enheter

Helt nydelig sted. Rolig, avslappende og oppdatert. Her har de spa, gym, flott bassengområde, god mat og bra med aktiviteter. Mye tilbud til de minste. Her kan man virkelig slappe av. Vi besøker dette hotellet for andre gang. Vi nyter hver dag

Dato for oppholdet: september 2018
1  Takk, lassealeksander
Thomas_Cook_ES, Public Relations Manager på Ocean Beach Club Gran Canaria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. oktober 2018

Hej Lasse, tusinde tak for dine venlige ord, det glæder os at vide at du har haft en dejlig ferie hos os, varmt velkommen tilbage til os på

Anmeldt 22. august 2018 via mobile enheter

En beste uke vi har opplevd. Alle i familien var fornøyd og koste seg hele uken. Vi angret på at vi bestilte kun en uke enn ikke to.
Vi hadde all inclusive og maten var den beste jeg har smakt på hotell. Alle drinker er inkludert og de har flinke bartendere som lager drinker til midnatt hver kveld.
Hotellet er lagd for barnefamilier og er rolig, akkurat som vi ønsket. God opplevelse for hele familien.
Anbefales til alle som ønsker seg en rolig familieferie med masse god mat!

Dato for oppholdet: august 2018
2  Takk, Freyja B
Thomas_Cook_ES, Public Relations Manager på Ocean Beach Club Gran Canaria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. august 2018

Hej Freyja, tusinde tak for dine venlige ord, det glæder os at vide at I har haft en dejlig ferie hos os, og at hotellet levede op til jeres forventinger med god mad og drikke, fik I trænet lidt også?
Varmt velkommen tilbage til os på

Anmeldt 5. august 2018 via mobile enheter

På OBC får man det beste fra Sunwingkonseptet, samtidig som det er mye roligere der!

Støy: Det merkes raskt at hotellet er mindre og gjestene færre enn på vanlige sunwing! Det er lite støy i restaurantområdet og ved bassenget, noe vi syntes var helt fantastisk!

Bar/drikke:
Det var et stort utvalg av drinker i baren! De ansatte er kjempehyggelige, flinke og effektive! Ingenting var et problem, de fikset alt!

Mat:
Litt og litt ble tilberedet slik at ingenting var tørt eller kaldt! Vi opplevde ikke den masseproduksjonen som er på andre hotell!

Frokost: stort utvalg av blant annet brød, egg, frokostblandinger, frukt, smothies og juice!
Lunsj: godt utvalg av mat, frukt og desserter. Ulike retter hver dag.
Middag: godt utvalg av mat, frukt og desserter! Ulike retter hver dag. Supert å kunne velge fra meny til middag dersom man heller ville det.

Vi synes utvalget til småkresne barn var litt dårlig, det ble mye pasta med ost på til de fordi de ikke fant noe annet! De kunne heller ikke velge fra menyen.

En i reisefølget har glutenallergi, hun fikk god informasjon og kunne velge å få alt hun ville rett fra kjøkkenet! Maten ble laget flott til for hun!

Servicen på hotellet er fantastisk! Alle ansatte sier hei når man går forbi. Det var aldri noen områder som var skitne eller klissete!

Aktiviteter:
Våre barn på 5 og 8 koste seg i miniland, 8-åringen hadde det også kjekt i teen lounge! Det er i midlertid ingen lekeplass på område, det savnet vi! Også de store sjakkbrikkene som er på de andre sunwingene manglet! På kveldene er det kun 1 bordtennis og 1 biljardbord å spille på! Ettersom det ikke er show på hotellet om kveldene kan det bli litt for stille for barn som liker at det skjer noe!

Stort pluss at de har gratis aktiviteter i miniland der de ansatte passe barna i 1-2 timer!

Trening:
Kjempegode vannaerobictimer fem dager i uken! De har også treningstimer kun for barna eller for barn og voksne sammen! Vi var på begge deler og syntes det var kjekt! At lollo og bernie var med på noen av timene synes barna var stor stas!
Treningsrommet er godt utstyrt og har en grei størrelse slik at det ikke gjør noe om det er flere der!

Stranden: Den skuffet oss, store bølger og steiner som kom frem gjorde at den ikke var særlig barnevennlig! Vi dro heller til anfi og Mogan for å være på stranden..

Bassengområdet: Oversiktlig og grei størrelse! Det var alltid ledige solstoler! Supert at man kan bytte badehåndklær hver dag gratis!

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, MariLinn
Angel H, Gerente på Ocean Beach Club Gran Canaria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2018

Dear MariLinn

Thank you very much for your feedback.

We hope to see you again sending your time with us.

Best regards

Anmeldt 10. juli 2018 via mobile enheter

Vi var 14 dager ved OBC hotell i april 2018 og vi var svært fornøyd med oppholdet. Fantastisk leilighet med stor veranda og flott hage. Nydelig mat og basseng som passet både små og store. Vi kommer tilbake!

Dato for oppholdet: mars 2018
Takk, missgreen2
Thomas_Cook_ES, Public Relations Manager på Ocean Beach Club Gran Canaria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. juli 2018

Hej, tusinde tak for de fine ord, varmt velkommen tilbage til os på Ocean Beach Club, My Olsen