2 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 25.08.22
Gratis avbestilling frem til 26.08.22
Agoda.com
Anmeldt 1. november 2018 via mobile enheter

Fint og rent hotell med Curas beste beliggenhet og utsikt. Hyggelig betjening og moderne interiør. Hotellet har spa med ulike behandlingstilbud som jeg ikke benyttet meg av. Treningsrommet er lite men helt ok. Bassengområdet er romslig og stort og har rikelig med solsenger og sittegrupper, samt poolbar og et lite basseng. Det er heis fra hotellet ned til ubetjent strand med svart sand. Jeg prøvde ikke frokosten, som kan kjøpes til.

Dato for oppholdet: november 2018
Reisetype: Reiste alene
Takk, kristing977
Anmeldt 25. april 2018

Fine, lyse rom. Stille og rolig, våkna ikke av masse bråk med søppelbiler, trafikk o.l. slik man ofte gjør. Veldig rent, også uteområdet med solsenger. Noen av solsengene kunne vært skifta ut, velbrukt og slitte og vonde å ligge på. Lite basseng i forhold til antall solsenger.

Dato for oppholdet: april 2018
2  Takk, 875ragnhildw
Anmeldt 3. april 2018

Riviera Vista har den nydeligste utsikten du kan tenke deg! Nydelig solterasse med nok senger og et greit basseng. Der oppe var det lunt og varmt selv på litt kjølige og forblåste dager da vi var der. Beliggenheten er super hvis du liker å bo på et fredelig sted. 5 minutter til en OK strand og 10 minutter til Amadores. Litt ulendt terreng å gå i, men om du takler norske fjæresteiner, greier du fint dette terenget også.

Jeg vil anbefale bil, så kommer du deg litt rundt. Og ta en lunch på strandcafeen på nabostranda. Den ser ut som et skur, men har fantastiske Gambas! Fin spasertur til Puerto Rico om du vil ha litt trim (ca 30 minutter).

Vi hadde halvpensjon. To av syv middager var OK, resten var ikke noe å skryte av. American Barbecue var en liten sparerib (den var god), en karbonade av typen frossen fra spar og en grillpølse. Tilbehøret var vassen chips. Mer som en vanlig tirsdag hjemme der altså. Skuffende.

Hyggelig betjening i restauranten og god frokost. Rommene var fine, men renholdet var ikke særlig bra. Skittent i dusjen.

Dato for oppholdet: mars 2018
1  Takk, hillevis2014
Anmeldt 21. mars 2018 via mobile enheter

Vi var her på en tidlig påskeferie for å få litt sol og varme. Hotellet er rent og pent, området med solsenger, basseng og poolbar er velholdt og fint og det er en heis som tar deg ned til stranden (selv om den ikke var i drift da vi var der).

Skal vi trekke for noe må det være harde senger, men ellers var oppholdet veldig fint. God frokostbuffet kunne de også by på.

Enkelt og greit å komme seg til og fra hotellet med rutebuss som stopper 300 meter fra hotellet (koster ca 6 EUR per pers fra flyplassen) Det er en liten bakke opp fra busstoppet, men det gikk helt fint.

Dato for oppholdet: mars 2018
Takk, maralm-81
Anmeldt 27. desember 2017

Super betjening.
Herlig bassengområde og pool-bar. Her fins ikke «håndklemafia».
Rent alle steder.
God mat og hyggelig atmosfære i restauranten.
Dessverre ingen norske kanaler.
Vi kommer alltid tilbake hit.

Dato for oppholdet: desember 2017
1  Takk, 4rnhild