“Bille i salaten!!!!!”
Anmeldelse av Restaurante Ole

Restaurante Ole
Vurdert som nr. 7 av 12 Restauranter i Playa de Cura
Anmeldt 27. januar 2019 via mobile enheter

Min venninne og jeg skulle ha oss middag. Bestilte hvitløkskylling med tilhørende salat. Begynte å spise, kyllingen var tørr, sausen god,da jeg plutselig ser noe svart i min venninnens salat. Dette var et innsekt, større en en flue og dødt.
Vi ble så sjokkerte og ropte på kelner. Han kom, fjernet salaten og gikk ut på kjøkkenet uten et ord, og sto å diskuterte med kokken. Vi bare reiste oss opp og forlot restauranten uten at betjeningen sa noe annet enn ha det. Ingen unnskyldning eller beklagelse. Vi er sjokkerte og kvalme.

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, Lise H

Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Gikk tilfeldigvis innom denne restauranten. Var litt spent da den så litt tvilsom ut. Satt mange lokale folk så vi tok sjansen allikevel. Tapasen var veldig god. Godt utvalg. Maten kom etter kun kort tid.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, karibjer
Anmeldt 20. april 2018 via mobile enheter

Første gang bestilte vi entrecote med peppersaus. Den var helt nydelig. Dessverre ble det nedtur da vi ved andre besøket spiste sjøtunge walesca.
Betjeningen er hyggelige, men litt mere oppmerksomhet savnes. Litt kjedelige, men ellers greie lokaler på det lille kjøpesenteret i Playa del Cura.

Dato for besøk: april 2018
Takk, 981harry_
Anmeldt 18. mars 2018 via mobile enheter

Vi prøvde ut pizza og biff. Begge deler smakte godt og passe store porsjoner. Noe stiv pris, vi mistenker at de tar seg godt betalt for drikken.

Dato for besøk: mars 2018
1  Takk, Lemadia
Anmeldt 14. desember 2017 via mobile enheter

Stor men kjedelig meny. Kanskje en fordel å halvere menyen å gjøre mer ut av de rettene som blir servert. Skiller seg ikke ut i forhold til naboene. Maten er kjedelig, interiøret er kjedelig, servitørene er hyggelig.

Dato for besøk: desember 2017
1  Takk, morten681

Reisende som så på Restaurante Ole, så også på

Har du vært i Restaurante Ole? Del dine erfaringer!