Priceline
Gratis avbestilling frem til 28.07.21
Booking.comUSD 200
Trip.com
Anmeldt 12. april 2021

Romtips: Most have ocean views, but enquire to make sure.
Dato for oppholdet: april 2021
Resort Camia, Guest Services / Front Office på Camia Resort & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. mai 2021

Anmeldt 3. april 2021

Dato for oppholdet: april 2021

Anmeldt 19. februar 2021 via mobile enheter

Dato for oppholdet: februar 2021
Resort Camia, Guest Services / Front Office på Camia Resort & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. mars 2021

Anmeldt 22. desember 2020

Dato for oppholdet: desember 2020
Resort Camia, Guest Services / Front Office på Camia Resort & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. januar 2021

Anmeldt 20. desember 2020

Dato for oppholdet: januar 2020