ZenHotels.com
kr 707
Anmeldt 2 uker siden

Romtips: There is no resort convenience shop. Suggest a taxi if you want visit ATM or buy snacks etc. (very cheap)
Dato for oppholdet: mars 2024
Camia Resort, Guest Services / Front Office på Camia Resort & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1 uke siden

Anmeldt 3 uker siden

Dato for oppholdet: mars 2024
Camia Resort, Guest Services / Front Office på Camia Resort & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3 uker siden

Anmeldt 4 uker siden

Dato for oppholdet: februar 2024
Camia Resort, Guest Services / Front Office på Camia Resort & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4 uker siden

Anmeldt 1. mars 2024

Dato for oppholdet: februar 2024
Camia Resort, Guest Services / Front Office på Camia Resort & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. mars 2024

Anmeldt 23. februar 2024 via mobile enheter

Romtips: Try the local dishes at the restaurant
Dato for oppholdet: februar 2024
Camia Resort, Guest Services / Front Office på Camia Resort & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. februar 2024