Expedia.comUSD 127
FindHotelUSD 127
eDreamsUSD 121
EtripUSD 127
Anmeldt 5. mai 2021 via mobile enheter

Helt fantastisk service! Kjempe god mat og fine rom. ingen ting og klage på. Anbefales på det sterkeste! Mat serveringa er egentlig åpen 14.00-18.00, men om man trenger mat før eller etter dette tidspunkt kommer de ekstra tur på jobb for og fikse dette. Frokosten kan du få mellom 07.00-09.00, bare og si når du ønsker frokost så er den klar til da.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, 939mortens
Anmeldt 31. januar 2020 via mobile enheter

Vi visste at restauranten/ kaféen var stengt, men hadde fått høre at innehaver da vi spiste der i desember at dersom vi var ei gruppe som ville spise der, så kunne vi ringe og høre om det var mulig å få servert middag. Det ble gjort. Vi fikk servert veldig god mat. Takk for oss for denne gang. Vi ringer gjerne igjen

Dato for oppholdet: januar 2020
Takk, pederf2020
Anmeldt 7. juli 2019 via mobile enheter

Romslig stue, kjøkkenavdeling og bad. Gode senger fordelt på to soverom. Delikat og rent. Flott service. WiFi på rommet som ikke var veldig raskt. Litt varmt da vi kom på tross av lufting. Vaskemaskin, kjøleskap, vannkoker og kaffetrakter + mikrobølgeovn. Savnet kun en stekespade, men det fikk vi kjøpt rett over gata.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Kristin H
KesarinO1, Daglig leder på Håkon Gjestehus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2019

Tusen takk for gode og hyggelig tilbake melding.

Det var viktig for oss .

Mvh

Kesarin Olsen

Anmeldt 1. august 2018 via mobile enheter

Et koselig overnattingssted med veldig god mat.
Stille og rolig plass med veldig trivelig bevertning. Vi kommer garantert tilbake.
Kort vei ned til fergeleie for å ta ferga over til Lyngseidet 40 min.overfart, kjørte til Lyngen for å se på Arctic Whisky destilleri, verdens nordligste.
Flott natur i fine omgivelser. Gikk en tur til Manndalen 1 mil tursti opp til Baalsrudhula fra Olderdalen.

Dato for oppholdet: juli 2018
3  Takk, reneean
Anmeldt 20. juli 2018

BELIGGENHET: Langs E6 like nord for fergeleiet i Olderdalen. Tvers overfor Coop Marked og like ved en ubetjent bensinstasjon.
MAT: Noen asiatiske retter på menyen. Vi valgte vårruller og var veldig godt fornøyd med det. Men det er vanskelig å gi mer enn 3 poeng når vi har såpass liten erfaring med stedet. Servering inne eller ute på baksiden.
RENHOLD: Virket veldig rent og ordentlig! HC-toalett.
Håkon Gjestehus har også overnattingsrom, men vi kjenner ikke til verken standard eller priser.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Turistsjef-Johansen