“Pizza og svensk husmannskost”

Ed's Pizzeria & Restaurant
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Ed
Anmeldt 3. september 2021 via mobile enheter

Sentral beliggenhet, stor kapasitet gode parkeringsmuligheter. Hurtig servering av real svensk husmannskost og pizza.

Takk, 408kjellr

Anmeldt 13. august 2019 via mobile enheter

Har spist mange rullekebaber med kylling rundt omkring.
Bestilte en sterk uten mais.
Fikk den beste jeg noensinne har spist!
Den hadde også en fin størrelse.
Hyggelig opplevelse med serveringen.
Jeg skal tilbake!

Dato for besøk: august 2019
Takk, Arne K
Anmeldt 25. juli 2017 via mobile enheter

Vi var 3 par på besøk og full forskjellige retter fra biff til pizza. Pizza var brukelig og store med mye mat men de av oss som kjøpte kjøtt var ikke så fornøyde da kjøttet ikke var helt innafor. Men det som trakk ned var irish vogge som vi tok til dessert var det verste jeg noen gang hatt smakt. Personalet var hyggelige og de forlangte 102 kr. For en liten skvett.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, DagG_12
Anmeldt 2. januar 2017 via mobile enheter

Besøkte Ed's Restaurant med familie.

Hyggelig betjening og god mat. Prisen var også god, og vi kommer tilbake hitt senere.

Dato for besøk: januar 2017
Takk, Haga6
Anmeldt 9. august 2016

Det er jo ofte ikke stor sjarm på slike steder, men det hadde forøvrig de som jobbet der. Meget hyggelige folk som serverte god mat i rikelig porsjon. Vannet er ofte lunka..men her fikk vi deilig kaldt vann på flaske - takk skal dere ha : ) Rimelig var det også! Ta med hele familien og kom ! : )

Dato for besøk: august 2016
Takk, G4851JSthomasg

Har du vært i Ed's Pizzeria & Restaurant? Del dine erfaringer!