Anmeldt 9. juli 2015 via mobile enheter

Dette er vår andre besøk her og vi er mer og mer overrasket av dette kro og hotel. Selve lokaliteten er utmerket ligger i smørøyet med mulighet til flere utflukter . Fasilitetene på denne plassen er utmerket , veldig bra vedlikeholdt. Restauranten må sies å levere varen som den skal , inventaret i restauranten er veldig bra ivaretatt og koselig innredet. Personellet er veldig imøtekommende og hjelpsomme. Frokost serveringen er ekstremt bra med alt et øye kan klare så tidlig på morgenen. Meny for kvelden er også utmerket og porsjoner er store her.
Vi vil gjerne tilbake til denne plassen og vi vil på det sterkeste anbefale denne til alle som vil ha en god opplevelse.

Dato for oppholdet: juli 2015
Takk, Johan Ø
peterotte, Receptionschef på Agerskov Kro og Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. september 2015

VI er meget glade for jeres besøg her, og især glad for at I har nydt området, med mange spændende udflugtsmål.

Ligeledes er vi glade for at I har nydt omgivelserne her på Kroen, og især vores inventar i restauranten, det går vi højt op i.

I skal være velkomne til at besøge os en anden gang.

Med ønske om en smuk sensommer

Mange hilsner
Bodil & Peter Otte samt personale

Anmeldt 4. mai 2015

Vi fant kroen på nettet og fant ut at vi ville prøve den, da den ligger sentralt i forhold til de områdene vi skulle besøke. Det er noe vi absolutt ikke angrer på! Vi bestilte bord til bufféten første kvelden (da den var populær ) og andre kvelden visste vi ikke når vi var tilbake, men bordet stod å ventet på oss :-) Maten var utmerket og personalet likeså.
Rommet var stort og fint. Noe lydt ut til gangen, men ikke stort problem.

Dato for oppholdet: april 2015
Takk, Ingrid R
peterotte, Ejer på Agerskov Kro og Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juni 2015

Kære Ingrid. Tak for din anmeldelse. Vi er glade for du fandt os på nettet:-) og at du sætter pris på tingene hos os. Vi håber at se jer igen i det sønderjyske. Go' sommer. Med venlig hilsen Bodil og Peter samt personale

Anmeldt 24. august 2014

Vi valgte denne kroen på grunn av gode anmeldelser på tripadvisor, men oppholdet ble ikke særlig hyggelig.Vi hadde bestilt et todagers opphold med halvpensjon gjennom Booking.com., og trodde i vår naivitet at dette skulle gi oss maks valuta for pengene!! Vi skjønte allerede ved tildelingen av rom, at dette ikke ble bra. Vi fikk tilbud om en leilighet som nok ikke ble brukt så mye i stedet for det rommet vi hadde bestilt. Det luktet mugg og var lite trivelig. Vi klaget, og fikk under tvil bytte til en flott leilighet, for dette var det siste som var ledig. Det ble presisert at vi jo bare hadde bestilt et standard rom, så denne oppgraderingen var litt i overkant. Dette ga oss allerede da en dårlig følelse. Vi ville jo bare ha det vi hadde reservert.
Ved middagen skjønte vi at vi skulle få noe helt annet enn den gourmetmaten som kroen reklamerer med. Første kvelden var det en seig såkalt engelsk biff med smør og kokte poteter til. Mye ble sendt ut igjen. Dagen etter var det aspargessuppe og jegerpanne . Vi hadde altså ikke noe valg!Suppa var som posesuppe med asparges fra boks oppi. Jegerpanna viste seg å være tjukke svinemørbradbiter i en saus med pølser og sopp fra boks oppi. Til dette var det ris. Det meste ble sendt ut igjen. Skuffelsen var enorm!!
Vi skjønte at vi var på en slags fattigmannsferie hvor maten og servicen var en helt annen enn for de som spiste gourmetmaten. Det aller verste var da vi den første kvelden satt og ventet både lenge og vel for å bli servert noe å drikke. Da kom kroverten bort og lurte på hva vi ville drikke. Vi sa kanskje rødvin, og ventet på vinkartet. Men det fikk vi ikke se på, for han kom inn i full fart med ei allerede åpna flaske vin som han tømte oppi glassene våre og forsvant. Vi ble sittende igjen som spørsmålstegn. Vi fortjente vel ikke bedre da??? En av de andre ansatte som vi fortalte dette til, kom med følgende kommentar: Lurer på hvem som ikke ville ha den vinen!!
Det var en veldig trykket stemning i lokalet under hele måltidet.Alle snakket lavt med hverandre. Ingen latter. Da hjalp det lite at det var veldig vakkert og smakfullt innredet.
Frokosten kom som et stort pluss. Den var velsmakende og delikat på alle måter med flere danske spesialiteter.
Vår opplevelse på dette stedet er altså farget av ikke innfridde forventninger. Hadde vi visst dette på forhånd, hadde vi enten funnet noe annet, eller bestilt gourmetmaten. Den kan vi altså ikke uttale oss om.

Romtips: Ikke velg såkalt miniferie med halvpensjon dersom du forventer god mat!
Dato for oppholdet: juli 2014
1  Takk, HiHA2013
Anmeldt 20. juli 2014

Hvis kroen har store selskaper i helgene er der lang venting på mat. Vi ventet på vår hovedrett i over 1 time. Da vi skulle overnatte her et døgn til klaget vi på service siden ingen kelner kom og beklaget at de dessverre var litt forsinket med maten men isteden lot oss bare sitte der uten mat og drikke. Damen i resepsjon beklaget og vi var enige om at dette ikke var godt nok og skulle la det bli med det. Men så kommer en arrogant kromand og påstår vi lyver på tiden og at vi jo bodde på kroen så vi hadde jo god tid og han syntes med andre ord at en unnskyldning ikke behøves. Da sa vi takk for oss og kommer aldri mer tilbake , for der er masse andre fortreffelige kroer og hotell i Danmark.

Dato for oppholdet: juli 2014
Takk, NTN804
Anmeldt 18. juli 2012

Vi hadde dessverre bare en natt ved kroen. Kroens værelser lå stille og rolig til, ingen støy, vi hadde et stort dobbeltværelse som var veldig bra. Servicen var helt topp og maten god. Frokosten var mer enn en kan forvente. Kroens restaurant var utrolig koselig. Vi har de siste årene vært på flere kroer rundt i Danmark, og dette er helt klart en av de beste vi har vært på. Vi kommer gjerne tilbake en annen gang.

Dato for oppholdet: juli 2012
1  Takk, Malinen